شناسه خبر:36513
1399/11/20 10:35:19

سپهرغرب، گروه خبر: معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: با اتمام جوشکاری‌ها، سرعت قطار کرمانشاه سال آینده به حداکثر 110 کیلومتر در ساعت می‌رسد.
مهرداد سالاری با بیان اینکه هنوز سرعت قطار در مسیر ملایر-کرمانشاه به حد ایده‌آل خود نرسیده، گفت: در حال حاضر بخشی از جوشکاری‌های مسیر باقی‌مانده که سال آینده به اتمام می‌رسد.
وی افزود: سرعت قطار تابع چند آیتم است که یکی از آن‌ها اتمام کامل جوشکاری‌های مسیر است که تاکنون سه چهارم این جوشکاری‌ها انجام شده است.
معاون عمرانی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: یک چهارم کار باقی در این مسیر هم تا سال آینده به اتمام می‌رسد و پس از آن سرعت قطار در این مسیر به حد ایده‌آل خود می‌رسد.
سالاری یادآور شد: حداکثر سرعت قطار در مسیر ملایر-کرمانشاه با اتمام جوشکاری‌ها به 110 کیلومتر در ساعت خواهد رسید.
وی خاطرنشان کرد: اوایل بهره‌برداری از مسیر راه‌آهن ملایر-کرمانشاه، سرعت قطار در برخی قسمت‌ها بعضاً تا زیر 40 کیلومتر بود که با جوشکاری‌های انجام شده در سال گذشته و امسال سرعت در این مسیر تا حد قابل‌قبولی افزایش یافته است.
وی درخصوص تأخیر در اجرای جوشکاری‌های مسیر هم گفت: این تأخیر به این علت است که باید مسیر زیر بار تردد قرار گرفته و تغییر شکل داده و به اصطلاح زمانی که خط شکل کامل خود را پیدا کرد، جوشکاری‌های تکمیل‌کننده انجام می‌شود.

شناسه خبر 36513