شناسه خبر:36131
1399/11/13 09:51:32

سپهرغرب، گروه خبر: روز شنبه تلاش برای تشکیل دو جلسه فوق‌العاده شورای شهر کرمانشاه ناکام ماند، تا پازل 6 جلسه تشکیل نشده متوالی شورا تکمیل شود.

شامگاه روز شنبه پس از چهار جلسه تشکیل نشده شورای اسلامی شهر کرمانشاه قرار بر برگزاری دو جلسه متوالی فوق‌العاده بود و دعوت‌نامه این جلسات توسط رئیس شورای اسلامی شهر به همه اعضا ارسال شده بود.

دستور کار بررسی لوایح و تصویب عوارض محلی، توسط هیئت رئیسه برای این جلسات با توجه به مهلت زمانی تعیین شده برای تصویب تعرفه عوارض محلی مشخص شده بود.

پیش از شروع جلسه نامه‌ای از سوی یکی از اعضای غایب شورای اسلامی شهر به دست خبرنگاران رسید که در آن عنوان شده بود درخواست جلسات فوق‌العاده شورای اسلامی شهر باید در جلسه علنی شورا مطرح شود و مورد بررسی قرار گیرد و برگزاری این جلسات غیر قانونی است که این نامه با واکنش رئیس شورا مواجه شد و وی در جمع خبرنگاران گفت: جلسه از نظر من قانونی است و لازم است همه اعضا با توجه به فرصت کم زمانی باقی‌مانده برای بررسی و تصویب عوارض محلی در جلسات حاضر شوند.

با توجه به تاکید رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه هر دو جلسه گذشته شورا به‌دلیل غیبت چهار نفر از اعضا شورای اسلامی شهر رسمیت نیافت تا تلاش‌ها برای برگزاری جلسات شورا پس از 6 جلسه متوالی همچنان ناکام بماند.

گفتنی است، با توجه به عدم تشکیل دو جلسه گذشته که به دعوت فرماندار کرمانشاه قرار بود برگزار شود، فضل‌الله رنجبر فرماندار کرمانشاه به طیب حیدری رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه اخطار داده است که در صورت ادامه تشکیل نشدن جلسات شورای شهر، پرونده تخلفات این شورا به شورای حل اختلاف استان ارجاع داده می‌شود.

شناسه خبر 36131