شناسه خبر:35621
1399/11/2 09:46:54

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان چند پروژه عمرانی در حوزه آب، نیمه اول بهمن ماه در کردستان به بهره‌برداری می‌رسد.

آرش آریانژاد در بازدید از سد رمشت اظهار کرد: چند پروژه حوزه آب استان کردستان در نیمه اول بهمن ماه سال جاری افتتاح می‌شوند.

وی با اشاره به طرح‌های قابل افتتاح استان در حوزه آب افزود: سد رمشت و شبکه آبیاری و زهکشی امیرآباد-رمشت، آب اندازی شبکه آبیاری و زهکشی گاران در مریوان و تصفیه خانه آب و آبرسانی به سقز از سد چراغ ویس از جمله پروژه‌های آماده بهره‌برداری استان است.

وی خاطر نشان کرد: پروژه‌های عمرانی یاد شده در قالب پویش هر هفته الف - ب – ایران افتتاح خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان با تقدیراز عوامل اجرایی پروژه سد رمشت، اظهار داشت: با تعاملات و همکاری‌های صورت گرفته در چند ماه اخیر، پیشرفت قابل توجهی را در این پروژه شاهد بوده‌ایم و قطعا این پیشروی حاصل زحمات افرادی متخصص، دلسوز و با تعهد بوده است.

آریانژاد با اشاره به شرایط اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی حاکم بر جامعه، بیان کرد: با توجه به اعمال تحریم‌ها، مشکلات عدیده‌ای در حوزه عمران و تولید بوجود آمده که سد سازی نیز بعنوان یک پروژه عمرانی از این قاعده مستثنی نبوده است.

وی با بیان اینکه سد رمشت می‌تواند در رونق و توسعه این منطقه نقش مهمی ایفا کند، ابراز امیدواری کرد: خوشبختانه شاهد پیشرفت چشمگیری در مراحل احداث این سد هستیم و امید است پروژه طی چند هفته آینده اتمام و به فاز بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان ضمن تاکید بر حرکت به سوی اهداف اصلی شرکت در راستای توسعه استان، خاطر نشان کرد: تمامی کارکنان شرکت آب منطقه‌ای کردستان بسان یک تیم و سیستم قوی با ایجاد فضای تعاملی، همدلی و همفکری هرکدام در جایگاه خود وظیفه و مسئولیتی را که به عهده دارد به نحو احسن انجام خواهد داد تا در راستای توسعه، ارتقاء و اعتلای استان کردستان به عنوان هدف اصلی شرکت گام برداریم.

شناسه خبر 35621