شناسه خبر:34968
1399/10/18 10:53:03
از خاک ایران سلیمانی‌ها بلند می‌شود

سخت‌ترین برخوردها در انتظار اراذل و اوباش است

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از اشراف اطلاعاتی بالای پلیس خبر داد و با هشدار به اراذل و اوباش، اشرار و مجرمان گفت: آن‌ها در تیررس نگاه تیزبین پلیس قرار دارند و اگر دست از پا خطا کنند سخت‌ترین برخوردها در انتظارشان خواهد بود.

سردار علی اکبر جاویدان در جلسه نظارت تخصصی انتظامی شهرستان سنقروکلیایی اظهار کرد: دوره مماشات و کنار آمدن با اشرار و اراذل به پایان رسیده و پلیس تمام رفتار و حرکات آن‌ها را رصد می‌کند.

وی ادامه داد: امروز اشراف اطلاعاتی پلیس کرمانشاه به اندازه‌ای است که اگر افراد شرور جرمی مرتکب شده و از استان نیز خارج شوند بازهم تحت رصد و کنترل قرار دارند و در نهایت نیز دستگیر خواهند شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه دوران قدرت نمایی اشرار به سر آمده و مردم هم دیگر این حرکات را برنمی‌تابند، گفت: رفتار اراذل در تیررس نگاه پلیس قرار دارد و بهتر است بدانند اگر دست از پا خطا کرده و بخواهند امنیت جامعه و مردم را با اخلال روبرو کنند برخورد سخت و پشیمان کننده‌ای در انتظارشان خواهد بود.

سردار جاویدان همچنین به هم‌افزایی بسیار خوب پلیس و دستگاه قضایی اشاره کرد و با معرفی آن‌ها به‌عنوان بال‌های امنیت‌آفرین جامعه، گفت: مجرمان و اشراری که توسط پلیس دستگیر می‌شوند، احکام لازم متناسب با جرم نیز از سوی مراجع قضایی برای آنها صادر می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه هیچ نقطه امنی برای اشرار و مجرمان در استان وجود ندارد، تصریح کرد: خود آن‌ها هم به این نتیجه رسیده‌اند که کرمانشاه جای شرارت و بی‌نظمی نیست و دیر یا زود در چنگال قانون گرفتار و به سزای عمل خود خواهند رسید.

شناسه خبر 34968