شناسه خبر:34785
1399/10/15 02:04:59

سپهرغرب، گروه ورزشی: رئیس هیأت والیبال استان کرمانشاه گفت: نماینده کرمانشاه برای حضور در لیگ دسته یک والیبال در دسته ب اعلام آمادگی کرده است.

نماینده کرمانشاه برای حضور در لیگ دسته یک والیبال در دسته ب اعلام آمادگی کرد و این تیم در کنار تیم زوین جوان، فولاد فود مشهد، انقلاب قم، سپهر قزوین، نیروی زمینی، شهداب یزد، پرواز تبریز به رقابت می‌پردازد.

فرهمند سال‌افزون امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: نماینده کرمانشاه برای حضور در لیگ دسته یک والیبال در دسته ب اعلام آمادگی کرد و این تیم در کنار تیم زوین جوان، فولاد فود مشهد، انقلاب قم، سپهر قزوین، نیروی زمینی، شهداب یزد، پرواز تبریز به رقابت می‌پردازد.

وی ضمن اعلام این خبر، گفت: لیگ دسته اول در قالب دسته ب در حقیقت زیرگروه لیگ دسته اول کشور محسوب می‌شود که با همان شرایط و ضوابط لیگ دسته اول برگزار می‌شود و در صورت موفقیت در این لیگ به دسته اول کشور صعود خواهیم کرد.

رئیس هیأت والیبال استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این مسابقات به صورت متمرکز برگزار می‌شود و استان کرمانشاه برای میزبانی این مسابقات نیز اعلام آمادگی کرده و در صورت میزبانی، مسابقات تمامی 16 تیم حاضر در این مسابقات در کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تیم کرمانشاه یک تیم جوان در کنار چند بازیکن با تجربه خواهد بود و احتمالا مجبور خواهیم شد در چند پست از بازیکنان سایر استان‌ها استفاده کنیم تا در این مسابقات نتیجه قابل قبولی را کسب کنیم چرا که برنامه‌ریزی اصلی هیأت برای صعود موفقیت‌آمیز در سال اول و صعود در سال بعد است.

وی یادآور شد: باشگاه فرهنگی ورزشی بعثت قبول کرده است که به عنوان اسپانسر تیم حاضر شود و این تیم با نام بعثت کرمانشاه در این مسابقات حاضر خواهد شد.

سال‌افزون تصریح کرد: در سال اخیر برنامه استعدادیابی خوبی در هیأت والیبال کرمانشاه انجام شده و از آنجا که در صورت صعود به لیگ دسته یک باید نماینده خود در رده‌‌های پایه را نیز معرفی کنیم، برنامه منسجم و خوبی را برای پشتوانه‌سازی در رده‌های پایه تدوین و اجرا کرده‌ایم.

وی در خصوص کادر فنی تیم یادآور شد: سرپرست تیم قطعا از طرف مدیرعامل باشگاه بعثت معرفی خواهد شد اما سیاوش سهرابی، محمود کسعلی و سجاد مولوی کادر فنی تیم را تشکیل خواهند داد.

وی با بیان این مطلب که تمام تلاش ما کسب میزبانی مسابقات است، گفت: در صورت میزبانی در این مسابقات، تمامی تیم‌ها به صورت متمرکز در کرمانشاه حاضر خواهند شد و از حضور بیش از 30 داور و هشت ناظر استان کرمانشاه در این مسابقات استفاده می‌شود، این مساله علاوه بر ایجاد شور و هیجان در استان کرمانشاه زمینه تجربه‌اندوزی و معرفی استعدادهای استان دربحث داوری را نیز فراهم می‌کند.

گفتنی است، بنا به اعلام فدراسیون در گروه الف، قزوین جوان، فولاد فود مشهد، انقلاب قم، بعثت کرمانشاه، سپهر قزوین، نیروی زمینی، شهداب یزد، پرواز تبریز و در گروه ب، شهدای جویبار، لک دانه نورعلی، رادین ترابر آسیا، اطلس فرخ شهر، شهرداری آزاد شهر، شهروند میان رود، شهرداری ساوه، شهدای ارشق اردبیل در رقابت‌های که احتمالا در بهمن‌ماه برگزار خواهد شد به رقابت خواهند پرداخت.

شناسه خبر 34785