شناسه خبر:34644
1399/10/13 11:35:19
دبیر ستاد مبارزه با قاچاق ارز و کالا استان کرمانشاه:

پنج باند بزرگ قاچاق دام در استان کرمانشاه متلاشی شد

سپهرغرب، گروه خبر: دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کرمانشاه اعلام کرد که به تازگی پنج باند بزرگ قاچاق دام به خارج از کشور، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) متلاشی شد.

سعید قاسمی روز پنجشنبه در نشست ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، با ارائه گزارشی در خصوص بند «د» ماده 2 قانون مصوب مجلس شورای اسلامی گفت: این قانون در راستای بررسی و ارزیابی کالاهای قاچاق است که توسط ادارات ذی‌ربط مانند گمرک و صنعت، معدن و تجارت اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه قاچاق دام یکی از معضلات و مشکلات کنونی است، افزود: برای مبارزه با قاچاق دام در استان اقدامات اثرگذار و گسترده‌ای صورت می‌گیرد و در این راستا به باندهای قاچاق دام ضربه‌های مهلکی وارد می‌شود و به‌تازگی پنج باند مهم توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) مهندم و متلاشی شدند.

دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمانشاه عنوان کرد: هدف کلی و نهایی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور و همچنین کمیسیون مبارزه با قاچاق و ارز استان‌ها، جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق به داخل و همچنین جلوگیری از خروج کالاهای داخلی بدون هماهنگی با ادارات ذی‌ربط است که ما نهایت اهتمام و تلاش خود را در این زمینه‌ها به‌کار گرفته‌ایم.

قاسمی یادآور شد: آمار کشفیات کالاهای قاچاق در کرمانشاه نشان می‌دهد که یک عزم جدی برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این استان وجود دارد.

شناسه خبر 34644