شناسه خبر:34484
1399/10/9 10:30:57

سپهرغرب، گروه ورزشی: مجمع عمومی هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری ایلام ایوب جعفریان را با 10 رای از 13 رای ماخوذه برای چهار سال دیگر به عنوان رئیس این هیئت برگزید.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام در مجمع عمومی انتخاب رئیس هیئت موتورسواری و اتومبل‌یرانی استان ایلام اظهار کرد: با توجه به هیجان‌انگیز بودن رشته موتورسواری و اتومبیل‌رانی این هیئت باید با راه‌اندازی مسابقات شهری هیجانات ناشی از این رشته‌ها را تخلیه و مدیریت کند.

مظفر علی شائی افزود: فعالیت هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری شامل 2 بخش عمومی و خصوصی است که در بخش عمومی این رشته باید عمومیت پیدا کرده و بین مردم معرفی شود.

وی افزود: این هیئت می‌تواند هیجانات ناشی از این رشته‌ها را سازماندهی و به رقابت‌مندی تبدیل کند و در بخش خصوصی نیز باید مسابقات قهرمانی و منطقه‌ای در حد بضاعت این رشته پرهیجان فعال شود.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام در خصوص مربیان این رشته نیز یادآور شد: باید برای 2 بخش آقایان و بانوان مربیان به‌صورت جداگانه آموزش‌های لازم را ارائه دهند و در حوزه آموزش نیز مربی متناسب با رشته‌ها تربیت شود.

علی شائی به ظرفیت بانوان در این رشته‌ها اشاره کرد و گفت: بانوان در این رشته‌ها هم علاقمند هستند و هم توانایی لازم را برای شرکت در مسابقات را دارند و باید از این ظرفیت بهره‌مند شد.

وی تاکید کرد: به‌دلیل حادثه ساز بودن این رشته‌ها در بخش اجرای مسابقات، باید هماهنگی لازم را با نهادهای مرتبط صورت گیرد و پیش‌بینی‌های لازم نیز در این زمینه انجام شود.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام یکی از ارکان تاثیرگذار و معرفی هیئت را روابط عمومی‌ها عنوان کرد و گفت: هیئت‌ها باید روابط عمومی قوی داشته باشند و با توجه به جذابیت این رشته‌ها می‌توان افراد بسیاری را جذب این رشته‌ها کرد.

علی شائی یادآور شد: اکثر افراد ماجراجو هستند و بیشتر به سمت رشته‌های جدید و هیجان‌آور جذب می‌شوند و این ظرفیت می‌تواند این رشته‌ها را بیش از پیش فعال کند.

هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی ایلام دارای 500 عضو فعال است.

شناسه خبر 34484