شناسه خبر:33856
1399/9/29 09:57:02

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار همدان گفت: با گذشت 9 ماه از سال متاسفانه برخی از دستگاه‌های اجرایی ما در تعهد اشتغالزایی خود موفق نبوده‌اند که باید به‌صورت ویژه در زمان باقیمانده پیگیری کنند.

محمد علی محمدی در جلسه مشترک کمیته برنامه‌ریزی و ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان همدان با بیان اینکه تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی شهرستان در سالجاری 6 هزار و 296 نفر تعیین شده است افزود: تا کنون 83 درصد این تعهد محقق شده که عملکرد 7 دستگاه اجرایی در این راستا ضعیف است.

سرپرست فرمانداری شهرستان همدان با اشاره به تعیین تعهد اشتغال شهرستانه‌ا متناسب با جمعیت یادآور شد: علیرغم میزان بیکاری و تعهد تعیین شده در مرکز استان ظرفیت‌ها و زمینه فعالیت نیز بالاست.

محمدی قطار شهری همدان را پروژه‌ای مهم و موثر در شهرستان همدان دانست و اظهار کرد: با اهتمام استاندار محترم و دکتر حاج بابایی قطارشهری همدان در ردیف بودجه پیشنهادی دولت قرار گرفت که امیدواریم ضمن تصویب در پروژهای 1400 ما گنجانده شود.

وی با تاکید بر لزوم توجه و پیگیری ویژه چند طرح تولیدی توسط جهاد کشاورزی افزود: مجتمع تولیدی یاس و گاوداری 6 هزار راسی شستا در بخش قهاوند از جمله طرح‌های مهم در دست اجرای شهرستان است که انتظار می‌رود همکاری و همراهی دستگاههای اجرایی با سرمایه گذاران بخش خصوصی در این دو طرح فعالانه و با زمانبندی مشخص باشد.

سرپرست فرمانداری همدان اضافه کرد: دو طرح تولیدی مرغ لاین و مرغ 100 هزار قطعه‌ای تخم‌گذار نیز از جمله طرح‌های مورد نیاز شهرستان است که نیازمند ورود جدی جهاد کشاورزی و همکاری بخشداران است.

محمدی با اشاره به تاکید مدیریت ارشد استان تصریح کرد: شهرستان همدان ویترین و پیشانی کار استان است و باید در اجرای برنامه‌ها و سیاستهای تدوین شده سرآمد باشد.

شناسه خبر 33856