شناسه خبر:33791
1399/9/27 10:00:48

سپهرغرب، گروه خبر: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان از توسعه و تقویت شبکه برق شهرک‌ها، نواحی صنعتی و سایت‌های گلخانه‌ای استان خبر داد و گفت: مشکلی برای تأمین برق مورد نیاز واحدهای تازه‌تأسیس وجود ندارد.

ظاهر پورمجاهد روز چهارشنبه اظهار کرد: توسعه صنعتی استان نیازمند تأمین زیرساخت‌هایی مانند برق است و تلاش می‌کنیم انرژی مورد نیاز صنایع جدید در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به‌زودی تأمین شود.

وی خاطرنشان کرد: درحال حاضر توسعه و تقویت شبکه برق شهرک‌های صنعتی رزن، اسدآباد و بهار و همچنین ناحیه صنعتی جوکار و سایت گلخانه‌ای کرفس و صنایع غذایی بهاران در دست اجرا بوده که بخشی از آن به مراحل نهایی رسیده و بخشی دیگر درحال مطالعه و بررسی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان به تعامل و همکاری شرکت برق باختر در این راستا اشاره کرد و افزود: این شرکت از طریق احداث پست‌های ثابت و سیار و یا تقویت خطوط برق، انرژی مورد نیاز استان را تأمین می‌کند.

به گفته وی در منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد زمین مورد نیاز به شرکت برق تحویل داده شده و اکنون درحال طراحی و مطالعه ساخت پست برق در این منطقه هستند.

پورمجاهد با تأکید بر شتاب گرفتن عملیات برق‌رسانی به صنایع جدید، افزود: برق باختر با نصب کلید خانه در ناحیه صنعتی جوکار اطمینان خاطر داده که تأمین برق واحدهای بزرگ تا پایان سال با مشکلی مواجه نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: شهرک‌های صنعتی رزن و اسدآباد هم نیازمند تقویت شبکه برق هستند که این مهم در دست مطالعه و بررسی قرار دارد.

 

شناسه خبر 33791