شناسه خبر:33327
1399/9/19 11:27:04
سرپرست تیم بعثت کرمانشاه:

در رقابت‌های لیگ فوتبال می‌مانیم

سپهرغرب، گروه ورزشی: سرپرست تیم فوتبال بعثت کرمانشاه با اعلام آمادگی تیمش برای حضور در رقابت‌های لیگ دسته سوم، گفت: به حضورمان در رقابت‌های لیگ ادامه می‌دهیم.

کیومرث لرستانی که تیمش سال گذشته با ناکامی در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور به لیگ دسته سوم سقوط کرد، در گفت و گو با ایسنا، درخصوص شرایط این روزهای تیم بعثت، گفت: بدشانسی و مشکلاتی که در فصل گذشته رقابت‌های لیگ دسته دوم با آن مواجه شدیم در نهایت باعث شد تا تیم ما به لیگ دسته سوم سقوط کند.

وی افزود: هرچند پس از این سقوط مسئولین باشگاه تلاش زیادی کردند تا امتیاز یک تیم دسته اولی یا دومی را خریداری کنند، اما متاسفانه استانها اجازه خروج امتیاز تیم هایشان را نمی دادند و این امر محقق نشد.

سرپرست تیم فوتبال بعثت کرمانشاه افزود: باتوجه به طولانی و پرهزینه بودن رقابت‌های لیگ دسته سوم ابتدا تصمیم گرفتیم تا در این رقابت‌ها حضور پیدا نکنیم، اما در نهایت به این جمع بندی رسیدیم که بخاطر بازیکنانمان ادامه دهیم.

وی افزود: البته درمدت چندماه گذشته تعدادی از بازیکنان از تیم جدا شدند، اما هنوز تعدادی از بازیکنان باقی مانده اند و سعی می‌کنیم برای رقابت‌های لیگ تعدادی از بازیکنان امید بعثت که اکنون در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور دارند را نیز بکار بگیریم.

لرستانی درخصوص زمان برگزاری رقابت‌های لیگ دسته سوم هم گفت: رقابت‌های دور اول این لیگ در آینده ای نزدیک شروع می‌شود که در این دور تیم‌هایی که قهرمان استانهایشان بوده اند با هم رقابت می‌کنند تا چند تیم به دور بعد صعود کنند.

وی اضافه کرد: دور دوم رقابت‌ها هم احتمالا از اسفند ماه برگزار شود که تیم بعثت نیز در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت.

سرپرست تیم فوتبال بعثت کرمانشاه خاطرنشان کرد: به محض مشخص‌شدن زمان دقیق رقابت‌های لیگ، تمرینات تیم را پرقدرت شروع خواهیم کرد.

شناسه خبر 33327