شناسه خبر:33130
1399/9/16 10:40:32

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه، از پلمب یک واحد صنفی خبر داد که روز جمعه اقدام به انتشار تصویر و فیلم‌هایی مبنی بر استفاده از بانوان به‌عنوان مانکن زنده در صفحه اینستاگرام کرده بود.

سرهنگ حسن حیدری اظهار کرد: پس از انتشار تصاویر و فیلم یک مغازه در صفحات فضای مجازی که صاحب آن برای جلب توجه مردم و مشتریان از مانکن زنده استفاده کرده بود، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از انتشار فیلم و تصاویر این اقدام، ماموران پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی کارهای تحقیقاتی خود را آغاز و موفق به شناسایی این واحد صنفی متخلف در یکی از محلات کرمانشاه شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه تصریح کرد: از آنجایی که اقدام صاحب مغازه با شئونات اخلاقی، فرهنگی و اسلامی مغایرت داشت، ماموران پلیس امنیت عمومی اقدام به پلمب این واحد صنفی کردند.

وی یادآور شد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد صاحب این واحد صنفی اخیرا در یکی از محوطه‌های تاریخی- مذهبی و گردشگری کرمانشاه نیز اقدام با استفاده از یک مدلینگ خانم بی‌حجاب برای فروشگاه خود اقدام به تبلیغ کرده بود.

وی خاطرنشان کرد: بدون شک اقدام صاحب مغازه در استفاده از مانکن‌های زنده خانم و انتشار تصاویر آن‌ها در فضای مجازی اقدامی مغایر با اخلاق اسلامی و خلاف شرع تلقی می‌شود.

 

شناسه خبر 33130