شناسه خبر:33114
1399/9/16 09:58:21

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان ملایر از اجرای طرح زمستانی خبر داد و گفت: این طرح از 15 آذرماه شروع شد و تا نیمه نخست فروردین‌ماه سال آینده ادامه دارد.

سیداسماعیل صفوی‌زاده با اشاره به اجرای همه‌ساله طرح زمستانی اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌‌ای، اظهار کرد: این طرح از 15 آذرماه شروع شد و تا نیمه نخست فروردین‌ماه سال آینده ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه با توجه به وضعیت آب‌وهوایی و شروع بارندگی‌ها انجام این طرح امسال زودتر از موعد مقرر در شهرستان شروع شده است، گفت: درحال حاضر پنج راهدارخانه در محورهای شهرستان ملایر برای خدمات‌دهی به مردم و مسافران آمادگی کامل دارند.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان ملایر با اشاره به استقرار 83 نفر نیرو در راستای اجرای این طرح، افزود: 43 دستگاه سبک و سنگین برای اجرای طرح زمستانی راهداری تعمیر و تجهیر شده و در راستای این طرح خدمات‌دهی در محورهای شهرستان را برعهده دارند.

وی با اشاره به اینکه بیش از چهار هزار تُن ماسه و دو هزار تُن نمک برای طرح زمستانی در راهدارخانه‌های شهرستان ذخیره شده است، گفت: گشت مکانیک سیار نیز در تمام محورها در این طرح فعالیت دارد.

صفوی‌زاده با اشاره به آمادگی کامل نیروهای راهداری به‌صورت شبانه‌روزی در طول اجرای طرح زمستانی، تصریح کرد: راهداری در راستای ایجاد بستر مناسب حمل‌ونقل نسبت به روکش آسفالت و لکه‌گیری و ایمن‌سازی پُل‌ها و پاک‌سازی و سایر اقدامات ایمنی نهایت تلاش خود را قبل از شروع طرح داشته است.

وی با تقدیر از همکاری دهیاران درخصوص در اختیار قرار دادن تراکتور برای برف‌روبی در سال‌های گذشته، یادآور شد: انتظار همکاری بیشتر در این زمینه برای افزایش توانمندی در ارائه خدمات را داریم و اولویت نخست راهداری در زمان برفی بازگشایی محورهای اصلی و بعد محورهای فرعی و روستایی است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان ملایر خاطرنشان کرد: شماره تماس 141 و 33348033 به‎صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به مسافران و شهروندان است.

شناسه خبر 33114