شناسه خبر:32908
1399/9/12 10:55:48

سپهرغرب، گروه خبر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: اصناف استان در راستای همکاری با ستاد استانی مقابله با کرونا در اجرای طرح جامع اعمال محدویت‌های پویا بسیار خوب عمل کرده و مسئولیت پذیری خود در قبال سلامت مردم را نشان دادند.

محمدابراهیم زارعی اظهار کرد: خوشبختانه شهروندان کردستانی در طول اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی که از اول آذر ماه شروع شد، همکاری لازم را با مسئولان و دستگاهآهای مختلف داشتند و این امر جای تقدیر دارد.

وی با بیان اینکه از کسانی نیز که تاکنون محدودیت‌ها را اعمال نکرده و آنها را جدی نگرفته‌اند، خواهش می‌کنیم همکاری لازم را با دستگاه‌های متولی داشته باشند، افزود: توقع داریم اصنافی که تاکنون اقدام به تعطیلی واحدهای خود نکرده‌اند هر چه سریعتر در راستای همکاری با ستاد استانی کرونا برای ارتقای سطح سلامت مردم و جامعه واحدهای خود را تعطیل کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان یادآور شد: ما واقعا از این تصمیم که مغازه‌ها بسته شوند، ناراحت هستیم ولی برای حفاظت از جان مردم، این اقدام ضروری است.

زارعی بیان کرد: تصمیم سختی بود ولی سلامت مردم در اولویت قرار دارد که امیدواریم به‌زودی با تعدیل زنجیره شیوع ویروس کرونا، واحدهای صنفی بازگشایی شوند.

 

شناسه خبر 32908