شناسه خبر:32898
1399/9/12 10:28:39

سپهرغرب، گروه خبر: معاون خدمات شهری شهرداری همدان از اجرای طرح تعطیلی روزبازارها و شب‌بازار بوعلی توسط شهرداری خبر داد.

وحید علی‌ضمیر با اشاره به اجرای طرح تعطیلی روزبازارها و شب‌بازار بوعلی توسط شهرداری اظهار کرد: ضامن اجرای طرح محدودیت هوشمند در مقابله با کرونا شهروندان هستند که بساط‌گستران با همکاری شایسته خود گام مهمی را برداشتند و این طرح در حوزه معاونت خدمات شهری با مشارکت سازمان سامان‌دهی مشاغل شهری شهرداری و عوامل اجرایی مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری به‌صورت کامل و بدون مشکل اجرا شد.

وی بیان کرد: با توجه به تعطیلات دوهفته‌ای و محدودیت‌های اعمال‌شده برای مدیریت و جلوگیری از شیوع کرونا در سراسر کشور، بساط‌گستران خیابان بوعلی و روزبازارها در اجرای این محدودیت‌ها همراهی قابل توجهی با ستاد مقابله با کرونا داشتند.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان با اشاره به اینکه برای کاهش بیماری کرونا و کاهش مبتلایان همکاری و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا بر همگان الزامی است، افزود: ضمن هماهنگی که با بساط‌گستران درخصوص تعطیلی فعالیتشان صورت گرفت، با وجود مشکلات اقتصادی که داشتند، در جهت حفظ سلامت جامعه همکاری مطلوبی نشان دادند که جای تشکر و قدردانی دارد.

وی در ادامه نیز از کسبه‌های بازار خودرو، دست دوم فروشان واقع در بلوار بدیع‌الزمان مستقر در پایانه و بازار پرندگان نیز به‌خاطر همراهی در این طرح تشکر کرد.

علی‌ضمیر اضافه کرد: شروع مجدد فعالیت این بازارها یا تمدید تعطیلی‌ها براساس تصمیمات ستاد استانی مدیریت کرونا متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی از مردم درخواست کرد: در اجرای محدودیت‌های اعمال‌شده مشارکت لازم را داشته باشند و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، رفت‌وآمدهای غیر ضروری خود به شهر و بازار را محدود کنند و امیدواریم همه مردم به آن اهمیت دهند تا از این شرایط به‌راحتی عبور کرده و شهروندان مطمئن باشند شهرداری از هرگونه

شناسه خبر 32898