شناسه خبر:32656
1399/9/9 09:41:21

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس کمیته امنیتی انتظامی ستاد مدیریت کرونا استان کرمانشاه با بیان اینکه دوران مماشات تمام شده، تاکید کرد: با برپا کنندگان مجالس عروسی و عزا برخورد قانونی می‌شود.

حسین خوش‌اقبال در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان اسلام آبادغرب اظهار کرد: هفته دوم ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های کرونایی از هفته نخست آن مهمتر است. اگر در این هفته همراهی بیشتر مردم و اصناف و بازاریان را نداشته باشیم باید منتظر بغرنج شدن شرایط باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه افزود: اهمال‌کاری یا بی‌توجهی به ممنوعیت‌ها شرایطی برای استان پدید می‌آورد که هزینه‌های روانی، اقتصادی و اجتماعی خواهد داشت.

وی از مردم در خواست کرد: بخاطر سلامت خود در هفته دوم ممنوعیت‌ها کمال همراهی را داشته باشند تا استان از وضعیت قرمز خارج شود.

خوش اقبال با بیان اینکه هفته دوم اعمال ممنوعیت و محدودیت‌ها نظارت جدی‌تری را می‌طلبد، تاکید کرد: با عوامل مسئولی که در اعمال، اجرا و رعایت این ممنوعیت‌ها در استان کوتاهی یا قصور داشته باشند و موجب رها شدن کار شوند، حتما برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

معاون استاندار کرمانشاه با بیان اینکه مردم از ما توقع جدیت در اجرای طرح را دارند، تصریح کرد: نمی توانیم سلامت استان و امنیت جانی و روانی مردم را فدای عده ای اهمال کار و بی مبالات کنیم و شاهد افزایش قربانیان کرونا باشیم.

وی با انتقاد از بی‌توجهی برخی افراد به سلامت عمومی تصریح کرد: در شرایطی که هر روز شاهد از دست رفتن شماری از عزیزانمان هستیم و کادر درمانی با خستگی روبروست، سزاوار نیست همچنان شاهد برپایی مجالس عروسی و عزا باشیم.

خوش اقبال تاکید کرد: حتما در روزهای آینده برخورد جدی تر و بدون مماشات با برگزارکنندگان مجالس عروسی و عزا خواهد شد. این برخورد حتما شامل برپاکنندگان، دعوت کنندگان و اماکنی خواهد شد که میزبان این مجالس هستند.

معاون استاندار کرمانشاه افزود: از بزرگان طوایف و اقوام توقع بیشتری در ارشاد و راهنمایی در شهرستان‌ها می‌رود که مانع برپایی مجالس عروسی و عزا باشند.

خوش اقبال در پایان این جلسه از زحمات شبانه روزی مجریان و نیروی انتظامی و همراهی اصناف و بازاریان در اجرای طرح ممنوعیت و محدودیت‌ها تقدیر کرد.

شناسه خبر 32656