شناسه خبر:28208
1399/6/19 14:31:34

مسوول اداره استاندارد قروه از نمونه‌برداری و پلمب مخازن 28 تانکر حاوی روغن سوخت تقطیری به وزن 720 تُن در این شهرستان خبر داد و گفت: این پملب به منظور تایید و تعیین ماهیت محموله موجود در این تعداد تانکرها به مقصد افغانستان انجام شده است.

شهرام محمدی یکی از رسالت‌های استاندارد را نمونه‌برداری و نظارت بر صادرات روغن سوخت تقطیری در این شهرستان به مقصد افغانستان اعلام و اظهار کرد: پس از نمونه‌برداری انجام شده مخازن 28 تانکر حاوی روغن سوخت تقطیری به وزن 720 تُن تایید و سپس پملب شد.

وی با اشاره به اینکه بازرسی از واحدهای تولیدی سوخت تقطیری در این شهرستان با حضور ادارات استاندارد، شرکت نفت، صنعت، معدن و تجارت و کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز انجام شد، اضافه کرد: نمونه برداری و تعیین ماهیت روغن سوخت تقطیری از واحد تولیدی نیکران شیمی و پویا روغن غرب قروه به منظور تعیین ماهیت فرآورده صادراتی و جلوگیری از قاچاق سوخت‌های یارانه‌ای در طول سال انجام می‌شود.

مسوول اداره استاندارد قروه یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون این 720 تُن نخستین محموله صادراتی سوخت تقطیری تولید شده توسط این 2 واحدتولیدی صادرات محور در شهرستان است.


منبع: خبرگزاری ایرنا

شناسه خبر 28208