شناسه خبر:27625
1399/6/10 10:24:21

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان وظیفه رسانه را مدیریت صحیح افکار عمومی دانست و گفت: راه پیروزی در جنگ رسانه‌ای ارائه فهرستی از پیام‌های درست و حقایق مبتنی بر آرمان‌هاست.

حجت‌الاسلام محمدهادی نظیری در مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان که روز جمعه به همت بسیج رسانه استان و هیئت ام‌البنین(س) پایگاه مقاومت شهید تقی‌پور گروه خبری سپهر برگزار شد اصحاب رسانه را پیشقراولان حرکت در جامعه خواند و اظهار کرد: به‌روز بودن و بصیرت این قشر در حرکت جامعه در مسیر درست بسیار اثرگذار است.

وی وظیفه اصلی مومنان در عزای حسین(ع) بنا به فرموده امام باقر(ع) را خونخواهی اباعبدالله(ع) دانست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان افزود: این کلام امام محمدباقر(ع) نشان از آن دارد که نقش اصلی ارادتمندان و عاشقان امام حسین(ع) توجه به سیره و مکتب و هدف این امام همام و تحقق آن است.

وی با بیان اینکه آن قدر هدف امام حسین(ع) متعالی بود که تمام هستی خود را در این راه فدا کرد افزود: در مسیر فرمایش امام باقر(ع) شیعه مکلف شد تحقق‌بخش رسالت سیدالشهدا(ع) باشد و برای آرمان حسینی تلاش کند.

نظیری توصیه بر برقراری مجلس عزای حسین(ع) را زمینه‌ای برای حرکت در مسیر قیام امام حسین(ع) و تعظیم شعائر برای حرکت عنوان کرد.

وی با بیان اینکه باید ماموریت امام حسین(ع) را به درستی درک کنیم ادامه داد: باید بدانیم کجای این ماموریت قرار داریم و هر کس متناسب با جایگاه و قدرت و توان خود در این زمینه ورود کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان انقلاب اسلامی را نقطه تحقق قیام عاشورا و ایجاد حکومت اسلامی دانست و گفت: انقلاب اسلامی در حد اعلای آن بسترساز تحقق قیام امام حسین(ع) است.

وی با اشاره به اینکه تحقق آرمان سیدالشهدا در انقلاب اسلامی پنج گام دارد که متاسفانه فعلا در مرحله دوم مانده‌ایم این پنج گام را شامل "انقلاب اسلامی"، "نظام اسلامی"، "دولت اسلامی"، "جامعه اسلامی" و "بین‌الملل اسلامی" عنوان کرد.

نظیری تاکید کرد: در جامعه اسلامی مردم باید هم رفاه مادی و هم سعادت اخروی داشته باشند که باید ساختار آن را ایجاد کنیم.

وی بازی‌های سیاسی کانون‌های قدرت را عاملی برای دور کردن مردم از اهداف انقلاب دانست و ادامه داد: انقلابیون همان کسانی بودند که بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی به میدان آمدند.

وی وظیفه اصحاب رسانه را مدیریت صحیح افکار عمومی دانست و تاکید کرد: راه پیروزی در جنگ رسانه‌ای ارائه فهرستی از پیام‌های درست و نکات و حقایق واقعی مبتنی بر آرمان‌هاست که باید رسانه‌ای‌ها آن را به مردم منتقل کنیم.

شناسه خبر 27625