شناسه خبر:26955
1399/5/27 03:11:40
سرپرست مدیریت رفع تخلفات شهری شهرداری همدان خبر داد:

رفع انسداد 38 کوچه‌باغ اختصاصی در منطقه گنجنامه همدان

سپهرغرب، گروه خبر :سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان گفت: 38 مورد رفع انسداد کوچه‌باغ‌های اختصاصی در منطقه گنجنامه همدان اجرایی شد.

محمدعلی گلشن اظهار کرد: طبق گزارش‌های دریافتی مبنی بر اینکه تعدادی از باغ‌داران منطقه گنجنامه در اقدامی غیر قانونی دست به انسداد معابر عمومی در برخی کوچه‌ها و بن‌بست‌های باغی در سال‌های گذشته زده بودند، موضوع رفع انسداد در دستور کار دستگاه قضائی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا دادستان عمومی و انقلاب همدان دستور برخورد فوری و قانونی را در این خصوص صادر کرد که با تلاش مأموران اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری و با توجه به حکم قضائی صادرشده، طی چند روز تعداد 38 مورد درب آهنی غیر مجاز در ابتدای ورودی کوچه‌ها و بن‌بست‌های باغی منطقه گنجنامه جمع‌آوری و از این امکان عمومی رفع انسداد خواهد شد.

این مقام مسئول عنوان کرد: در ابتدا اخطار به جمع‌آوری درب‌های اختصاصی کوچه‌باغات صادر و به باغ‌داران ابلاغ شد تا خود مالکان اقدام به جمع‌آوری درب‌های اختصاصی کنند و سپس درصورت استنکاف از این موضوع، مأموران اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری اقدام لازم و قانونی را در دستور کار قرار دهند.

گلشن گفت: این اقدام قانونی در راستای استفاده تمامی شهروندان از معابر عمومی، تردد آسان خودروهای انتظامی، امدادی، آتش‌نشانی، کنترل ساختمان و سایر شرکت‌های خدمات‌رسان و جلوگیری از تخلفات احتمالی در این مناطق انجام شد.

شناسه خبر 26955