شناسه خبر:26855
1399/5/27 09:30:00

سپهرغرب، گروه خبر :به همت شبکه مردمی «انفاق» و با همکاری بنیاد علوی، فاز دوم پویش «ایران همدل» در کرمانشاه آغاز شد.

فاز دوم پویش «ایران همدل» با توزیع بیش از 10 هزار بسته معیشتی در بین محرومان و آسیب‌دیدگان از ویروس منحوس کرونا از عصر روز گذشته آغاز شد.

این 10 هزار بسته معیشتی به همت بنیاد علوی و شبکه مردمی انفاق تهیه و توزیع می‌شود.

بهزاد شهبازی؛ دبیر شبکه مردمی انفاق در حاشیه افتتاحیه فاز دوم پویش«ایران همدل» اظهار کرد: شبکه مردمی انفاق از زلزله سال 96 کرمانشاه، فعالیت خود را آغاز کرد و امروز در حدود 50 خیریه و گروه مردمی، عضو این شبکه هستند.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از 13 هزار و 400 خانواده زیر پوشش شبکه مردمی انفاق هستند که بسته‌های معیشتی تهیه شده با همراهی بنیاد علوی، بین این خانواده‌ها توزیع می‌شود.

سید محمدجعفر امامیان نیز اظهار کرد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری، از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا در چند مرحله، بسته‌های معیشتی در بین آسیب‌دیدگان کرونا توزیع شده است.

وی افزود: در همین راستا در روز عید غدیر نیز بیش از 100 هزار پرس غذای گرم در وعده غذایی نهار، در بیش از 80 آشپزخانه در سرتاسر استان کرمانشاه طبخ و توزیع شده است.

دبیر جبهه مردمی انقلاب با اشاره به ضرورت حمایت از مجموعه‌های مردمی افزود: فعال شدن گروه‌های مردمی، می‌تواند گره مشکلات بسیاری از مردم را در لایه‌های جامعه باز کند و این فعال شدن، با کمک و حمایت مجموعه‌ها و نهادهای دولتی و حاکمیتی اتفاق خواهد افتاد.

وی به وحدت و همدلی مردم ایران در مشکلات اشاره کرد و افزود: مردم ایران در همه عرصه‌ها در صف نخست مبارزه با مشکلات ایستاده‌اند و از همه آزمون‌ها سربلند بیرون آمده‌اند. همدلی و مواساتی که در مرحله نخست فراگیری ویروس منحوس کرونا دیدیم، نمونه‌ای از وحدت و همدلی ملت ایران است.


منبع: خبرگزاری مهر

شناسه خبر 26855