شناسه خبر:26485
1399/5/20 00:07:37

سپهرغرب، گروه خبر :دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه بر برخورد صریح و قاطع دستگاه قضایی با اراذل‌واوباش و مخلان نظم‌وامنیت تأکید کرد.

شهرام کرمی بااشاره به درگیری اخیر عده‌ای از اراذل‌واوباش در یکی از خیابان‌های کرمانشاه اظهارکرد: در این درگیری، تعدادی از اراذل‌واوباش به مغازه یکی از کسبه بلوار شهید مصطفی امامی، حمله‌ور شده و ضمن وارد کردن خساراتی به مغازه، صاحب مغازه را نیز مجروح کردند.

وی تصریح کرد: متأسفانه چند ساعت پس از وقوع این درگیری، فیلم آن به‌سرعت در فضای مجازی منتشر شد و نگرانی‌هایی را بین شهروندان ایجاد کرد.

دادستان کرمانشاه تأکید کرد: از فرماندهی انتظامی استان درخواست پیگیری سریع و دستگیری عاملان این حادثه را داشتیم که منجر به دستگیری تعدادی از اراذل مذکور شد.

وی با بیان اینکه تعدادی از اراذل فراری هم تحت پیگرد قانونی قرار گرفته‌اند، عنوان کرد: پرونده این درگیری در دادسرای عمومی و انقلاب استان تشکیل شده و رسیدگی به آن را به‌صورت ویژه در دستور کار قرار داده‌ایم.

کرمی در ادامه با تأکید بر اینکه انجام چنین اقداماتی در جامعه، مغایر با فرهنگ عمومی و موجب رعب‌ووحشت و کاهش حفظ امنیت در میان شهروندان است، اعلام کرد: دادستانی کرمانشاه به هیچ عنوان چنین رفتارهایی را از سوی اراذل‌واوباش تحمل نمی‌کند و حداکثر توان خود را برای برخورد با مسببان حوادث اینچنینی و مجازات آن‌ها به‌کار خواهد گرفت.


منبع: خبرگزاری ایسنا

شناسه خبر 26485