شناسه خبر:25426
1399/4/31 00:34:55

مدیر روابط عمومی شرکت آب‌وفاضلاب کردستان با اشاره به در حال ساخت بودن مخزن دوهزار مترمکعبی برازان 3 گفت: با اجرای این پروژه مشکل نوسان و کم‌آبی نقاط مرتفع ناحیه منفصل شهری نایسر در سنندج برطرف می‌شود.

ادریس شریفی روز گذشته اظهار کرد: برای اجرای این طرح، باید ایستگاه پمپاژ برازان 1، خط انتقال پمپاژ برازان 1 به مخزن برازان 3 به طول 1.7 کیلومتر و خط برگشت برازان 3 به طول دو کیلومتر اجرا و تکمیل شود.

وی با بیان اینکه این پروژه 80 درصد پیشرفت دارد، اضافه کرد: امیدواریم مخزن در حال احداث تا یک‌ماه آینده وارد مدار شده تا مشکل ساکنان مناطق مرتفع نایسر در مبحث تأمین آب شرب نیز برطرف شود.

مدیر روابط عمومی شرکت آب‌وفاضلاب کردستان یادآوری کرد: اغلب ساکنان نایسر، ساخت‌وسازهای غیراصولی در ارتفاع بالاتر از مخزن آب موجود این ناحیه انجام داده‌اند و تعداد انشعاب‌های آب‌وفاضلاب غیرمجاز نیز در آن زیاد است.

شریفی از مردم خواست: درصورتی که دارای انشعاب غیرمجاز آب‌وفاضلاب هستند، برای ادامه خدمات‌رسانی توسط شرکت آبفا، نسبت به خرید انشعاب به‌صورت مجاز و قانونی اقدام کنند.

وی افزود: درخصوص مبحث فاضلاب ناحیه منفصل شهری نایسر نیز اجرا و توسعه شبکه فاضلاب، در قرارداد پیمانکار پیش‌بینی و عملیات اجرایی آن به‌زودی آغاز خواهد شد.


منبع: خبرگزاری ایرنا

شناسه خبر 25426