شناسه خبر:24888
1399/4/22 02:17:44

در مجمع انتخاباتی ریاست هیئت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا افشین محمدی با 11 رای به مدت چهار سال به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.

مجمع انتخاباتی ریاست هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و سایر اعضا برگزار شد که در نهایت افشین محمدی با کسب 11 رای به مدت چهار سال به عنوان رئیس هئیت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای استان همدان معرفی شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در این مجمع گفت: با توجه به شرایط خاصی که در آن قرار داریم و وظیفه که تک تک اعضا در شرایط عادی وخاص دارند جا دارد از عزم و اراده اعضای مجمع بیماران خاص و پیوند اعضا برای بهبود شرایط تشکر و قدرانی کنم.

جهانشیر ضمن تبریک به رئیس جدید این هیئت عنوان کرد: امیدوارم که آقای محمدی همانند گذشته که سابقه بسیار درخشان در حوزه‌های مختلف داشتند در هیئت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا هم بتواند با عزم و اراده خود روز‌های بهتری را برای بیماران خاص رقم بزنند.

وی با اشاره به اهمیت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا مطرح کرد: برنامه‌های مختلفی که در این رشته با حضور مقامات و مسئولان استانی شکل می‌گیرد نشان‌دهنده اهمیت این رشته است.

رئیس هیئت بیماران خاص و پیوند اعضا گفت: اگر وزرات بهداشت و درمان به جای تعهد بیشتر دارویی تفاهم‌نامه با وزرات ورزش انعقاد کند هم تعداد بیماران کم می‌شود هم مصرف دارو‌ها توسط این بیماران کمتر خواهد شد.

محمدی گفت: امیدوارم با حمایت مدیرکل ورزش و جوانان و سایر اعضا بتوانیم روزهای بهتری را برای ورزش بیماران خاص رقم بزنیم.

شناسه خبر 24888