شناسه خبر:24639
1399/4/17 15:24:37

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر ناحیه منفصل شهری نایسر با بیان اینکه آسفالت ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج در اولویت برنامه‌های شهرداری قرار دارد گفت: برنامه‌ریزی لازم برای آسفالت 20 هزار مترمربع از محلات این ناحیه در دستور کار قرار گرفته است.
افشین فتح‌اللهی در این باره اظهار کرد: عملیات آسفالت محلات و معابر ناحیه منفصل شهری نایسر در حال اجرا است.
مدیر شهرداری ناحیه منفصل شهری نایسر گفت: از عمده‌ترین مشکلات در نواحی منفصل شهری به ویژه ناحیه منفصل شهری نایسر عدم بهسازی محلات و معابر و وجود کوچه‌های خاکی و فاقد آسفالت است.
برنامه‌ریزی برای آسفالت 20 هزار مترمربع ازمحلات نایسر
فتح اللهی بیان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای آسفالت 20 هزار مترمربع از محلات این ناحیه در صورت داشتن زیرساخت انجام شده است که به ترتیب اولویت اجرایی می‌شود.
وی از پخش یک‌هزار و 500 تن آسفالت در ناحیه منفصل شهری نایسر خبر داد و اعلام کرد: با این تناژ آسفالت 10 هزار مترمربع از محلات این ناحیه آسفالت و بهسازی شد.
وی خاطرنشان کرد: تاکنون آسفالت کوچه‌های اسرا 9، 10 و 11 و معراج 5 و 7 به متراژ 10 هزار مترمربع انجام شده است.
فتح‌اللهی افزود: تاکنون 16 هزار مترمربع عملیات زیرسازی و آماده‌سازی برای بهسازی و آسفالت این محلات با استفاده از 3 هزار و 200 تن مصالح انجام شده است.
مدیر شهرداری ناحیه منفصل شهری نایسر در نهایت تاکید کرد: به منظور افزایش رضایتمندی ساکنان و رفاه حال آنان آسفالت دیگر محلات این ناحیه به ترتیب اولویت در آینده نزدیک اجرایی خواهد شد.

شناسه خبر 24639