شناسه خبر:24546
1399/4/17 00:23:15

سپهرغرب، گروه خبر: شهردار کرمانشاه گفت: طبق برنامه زمان‌بندی تقاطع غیرهم‌سطح شهید قاسم سلیمانی و خط مبدأ و مقصد تله‌کابین، 22 بهمن‌ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
سعید طلوعی روز گذشته در جمع اصحاب رسانه با تبریک هفته شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، اشاره‌ای به وضعیت پروژه‌های شاخص عمرانی استان کرد و گفت: تقاطع غیرهم‌سطح شهید قاسم سلیمانی به‌عنوان بزرگ‌ترین تقاطع کرمانشاه، علی‌رغم همه مشکلات اقتصادی و حواشی با سرعت بسیار بالایی در حال انجام است.
وی در خصوص زمان تکمیل این پروژه گفت: هر قسمتی از پروژه که ساخته می‌شود، برای جلوگیری از ترافیک باز می‌شود، اما ان‌شاءالله 22 بهمن‌ماه پروژه تکمیل و افتتاح خواهد شد.
شهردار کرمانشاه در خصوص پروژه تله‌کابین این شهر ادامه داد: تله‌کابین زیرساخت‌های خاص خود را در راستای ایجاد مراکز تفریحی، ورزشی، رستوران و... دارد که می‌توانند علاوه بر اشتغال‌زایی، در جذب توریست هم بسیار تأثیرگذار باشد.
وی اضافه کرد: از 16 پایه تله‌کابین، فنداسیون هفت‌ پایه آن ریخته شده که طبق زمان برنامه‌ریزی شده، خط مبدأ و مقصد آن 22 بهمن‌ماه راه‌اندازی می‌شود.
طلوعی اشاره‌ای نیز به وضعیت آسفالت معابر اصلی شهر کرد و گفت: آسفالت‌های سطح شهر استاندارد است و دیگر به‌صورت سنتی آسفالت و لکه‌گیری انجام نمی‌شود. ازاین‌رو این خود زمان‌بر است و از سوی دیگر کمبود قیر در کشور داریم که منابع مالی برای خرید قیر از بورس را به سختی تأمین کرده‌ایم، ولی هنوز به دستمان نرسیده است.
وی گفت: آسفالت معابر شهر را طی چند روز گذشته آغاز کرده‌ایم که ابتدا آسفالت معابر اصلی را در برنامه داریم و بعد از آن، معابر فرعی و کوچه‌ها را نیز خواهیم داشت.

شناسه خبر 24546