شناسه خبر:24217
1399/4/10 13:49:40

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ‌ایلام گفت: طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی(وانت، تاکسی، نیسان و کامیونت) با هدف مدیریت مصرف بهینه و تلاش در حفظ محیط زیست در این استان کلید خورد.

علی‌اصغر چاغروندی روز گذشته افزود: تمامی مراحل ثبت‌نام و اجرای طرح دوگانه‌سوز کردن خوردروهای عمومی استان ایلام رایگان است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه gcr.niopdc.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: اولویت این طرح با متقاضیانی است که زودتر در سامانه ثبت‌نام کنند و مشمولان باید در اسرع وقت در سامانه مذکور اقدام به نام‌نویسی کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآروده‌های نفتی منطقه استان ایلام تأکید کرد: بر اساس اطلاعیه روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی ایران ترویج CNG به‌عنوان یک سوخت ملی مورد تأکید و ابلاغ شورای اقتصاد کشور است که با اجرای طرح گازسوز کردن خودروهای عمومی به‌صورت رایگان تحقق خواهد یافت.

چاغروندی اضافه کرد: با اجرای طرح دوگانه‌سوز شدن خودروهای عمومی، هزینه‌های حمل‌ونقل خانوار تا 80 درصد کاهش و برای رانندگان می‌تواند، سالیانه مبلغی بیش از پنج میلیون تومان صرفه‌جویی اقتصادی به همراه داشته باشد که این امر، سبب صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌شود.

 

شناسه خبر 24217