شناسه خبر:24209
1399/4/10 13:09:59

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار اسلام‌ آبادغرب گفت: بازسازی فاز دوم بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود.

جهانبخش حیدری؛ فرماندار اسلام‌آبادغرب روز گذشته به همراه ارفع‌نژاد؛ معاون عمرانی فرمانداری از روند بازسازی فاز دوم بیمارستان امام خمینی(ره) اسلام‌آبادغرب بازدید کرد.

در این بازدید از روند فعالیت‌های عمرانی در بخش‌های مختلف بیمارستان بازدید به‌عمل آمد و پیشرفت فیزیکی آن بیش از 90 درصد ارزیابی و در واقع پروژه در روزهای پایانی خود برای تکمیل شدن و افتتاح و بهره‌برداری از آن قرار دارد.

فرماندار اسلام‌آبادغرب در روند این بازدید در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: در شرایط کنونی به‌لحاظ شیوع شدید ویروس کرونا، بیش از هر زمان دیگری به فضای درمانی مناسب برای ارائه خدمات مطلوب به همه بیماران و به‌ویژه بیماران کرونایی نیاز داریم و بهره‌برداری از فاز دوم بیمارستان امام(ره) می‌تواند نقش محوری در پذیرش بیماران اسلام‌آبادغرب و شهرستان‌های غرب استان را داشته باشد.

حیدری از شبکه بهداشت و درمان شهرستان خواست تا با حمایت دانشگاه علوم پزشکی به‌تدریج و با برنامه‌ریزی دقیق، آمادگی لازم را برای تجهیز این فاز از بیمارستان داشته باشند تا به‌محض اتمام پروژه، اقدامات مقتضی برای بهره‌برداری از بیمارستان به‌عمل آید.

گفتنی است؛ فاز دوم بیمارستان امام خمینی(ره) در جریان زلزله آبان‌ماه سال 96 آسیب جدی دیده بود.

 

شناسه خبر 24209