شناسه خبر:24112
1399/4/9 00:58:11
مدیر منطقه یک شهرداری همدان:

استودیو یک آغاز به‌کار کرد

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر منطقه یک شهرداری همدان از آغاز به‌کار «استودیو یک» خبر داد.

مسعود دهبانی‌صابر از آغاز فعالیت «استودیو یک» در این منطقه خبر داد و گفت: هدف از راه‌اندازی این استودیو برقراری ارتباط بیشتر با همشهریان عزیز، پوشش سریع رویدادها و اتفاقات و همچنین تبادل نظر درخصوص مسائل آموزش شهروندی است.

مدیر فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه یک همدان نیز با بیان اینکه لازمه مدیریت صحیح در یک شهر همراهی هرچه بیشتر شهروندان با مدیریت شهری است، اظهار کرد: فقدان اطلاع‌رسانی مناسب و ناآشنایی شهروندان با خدمات شهرداری باعث می‌شود تا تعامل سازنده‌ای که دراین‌بین بایستی وجود داشته باشد، شکل نگیرد.

شرفی افزود: وجود یک تعامل سازنده بین مدیریت شهری و شهروندانی که با افکار و علایق مختلف در یک شهر زندگی می‌کنند، امری بسیار ضروری و مهم است که این تعامل می‌تواند به برقراری ارتباط مستقیم و حل مسائل و مشکلات شهری بپردازد.

وی با اشاره به اینکه هنر ارتباطات ریشه‌ای عمیق در فرهنگ ایرانی اسلامی کشور ما دارد، مطرح کرد: برنامه‌ریزی و شناخت همه‌جانبه پتانسیل‌هایی که در این زمینه وجود دارد، می‌تواند زمینه‌ساز پلی محکم میان مردم و مدیریت شهری باشد که استفاده از عنصر خلاقیت جهت تولید محتوای به‌روز و جدید، بسیار ضروری است.

شرفی گفت: با راه اندازی «استودیو یک» علاوه‌بر پوشش رویدادها و اتفاقاتی که در سطح منطقه یک رخ می‌دهد، سعی داریم تا برنامه‌هایی جهت معرفی شهر همدان، فرهنگ بزرگ این شهر و مباحث آموزش شهروندی داشته باشیم و با ایجاد ارتباطی مستمر میان همشهریان عزیز همدانی، به پیشرفت هرچه بیشتر شهر همدان کمک کنیم.

شناسه خبر 24112