شناسه خبر:23678
1399/4/1 00:59:51

سپهرغرب، گروه ورزشی: قهرمان مسابقات قایقرانی اسلالوم جوانان آسیا گفت: تمرینات آماده‌سازی خود را با توجه به تداوم بیماری کرونا همچنان به صورت انفرادی در منزل دنبال می‌کنم ولی دلتنگ حضور دوباره در رودخانه هستم.

«دنیا محمدی» اظهارکرد: پس از شیوع کرونا و تعطیلی مراکز ورزشی و اردوها، به ناچار با امکانات محدودی که وجود داشت تمرینات خود را به منزل منتقل کرده‌ام تا از شرایط آمادگی خیلی عقب نمانم.

وی ادامه داد: خوشبختانه هم اکنون شرایط جسمانی خوبی دارم و به طور قطع با آغاز اردوها و حضور در رودخانه و دریاچه‌ها این وضعیت بهتر نیز خواهد شد.

محمدی تصریح کرد: البته فعلا با توجه به تداوم بیماری کرونا و شیوع مجدد آن در استان کرمانشاه و اعلام وضعیت قرمز، وضعیت تمرینی ما در بیرون از منزل مشخص نیست و این امکان هنوز فراهم نشده است.

ملی پوش کرمانشاهی تیم اسلالوم بانوان ایران ادامه داد: بی صبرانه منتظر آغاز مجدد تمرینات و اردوهای تیم ملی هستم تا بتوانم تمرینات تخصصی خود را از سر بگیرم.

وی با بیان اینکه بهترین فصل برای تمرینات قایقرانان در رودخانه‌ها فصل تابستان است، به ایرنا گفت: فعلا که کرونا این امکان و اجازه را از ما گرفته است.

محمدی در پایان از شهروندان خواست تا به توصیه‌های ارائه شده درخصوص مراقبت‌های شخصی و رعایت مسائل بهداشتی اهتمام لازم را داشته باشند تا هرچه زودتر شاهد از بین رفتن بیماری کرونا باشیم.

شناسه خبر 23678