شناسه خبر:23620
1399/3/31 00:02:04
16 قهرمان ورزشی کرمانشاهی جذب ادارات شدند

کرمانشاه پیشتاز در جذب قهرمانان ورزشی در ادارات

سپهرغرب، گروه ورزشی: استخدام 5 قهرمان ورزشی طی سال گذشته در اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، در دست اقدام بودن عملیات استخدام 7 قهرمان دیگر در این اداره کل با حمایت‌های استاندار کرمانشاه و همچنین جذب 4 قهرمان در شهرداری کرمانشاه از سوی شهردار ورزش‌دوست کرمانشاه نشان پیشرو بودن استان کرمانشاه در زمینه جذب قهرمانان و حمایت از استخدام آنها دارد.

بر اساس این آیین‌نامه، قهرمانان بازی‌های المپیک شامل نفرات اول تا سوم و قهرمانان اول و دوم مسابقات قهرمانی جهان و نفرات اول، دوم و سوم بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی در رشته‌های ورزشی تحت پوشش کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) حسب مورد در رشته‌های فردی و گروهی و مقام اول تا سوم مسابقات جام جهانی فوتبال، بسکتبال و والیبال و همچنین یکی از فرزندان قهرمانان بازی‌های پارالمپیک شامل نفر اول در رشته‌های فردی و کلیه نفرات در رشته‌های گروهی می‌توانند با رعایت شرایطی، از سوی دستگاه‌های اجرایی بدون برگزاری آزمون و خارج از نشر آگهی به صورت پیمانی جذب و استخدام شوند.

پیرو این آیین‌نامه و ابلاغ آن، خوشبختانه استان کرمانشاه به عنوان یکی از نخستین استان‌های کشور و پیشرو در این زمینه اقدامات عملی در جذب قهرمانان ورزشی خود به‌عمل آورد و بلافاصله پس از ابلاغ آن، با تهیه لیستی از مشمولان این قانون فرایند جذب این عزیزان را آغاز کرد.

     16 قهرمان ورزشی کرمانشاهی جذب ادارات شدند

صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در این زمینه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه جذب قهرمانان ورزشی استان گفت: خوشبختانه استان کرمانشاه از جمله استان‌های پیشرو کشور در این زمینه بوده و ظرف 2 سال اخیر 5 تن از قهرمانان ارزشمند ورزشی استان که مشمول این قانون بوده‌اند،در بخش‌های مختلف اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه جذب شده‌اند و هم اکنون مشغول فعالیت هستند.

وی از علی مظاهری، سامان حیدری، هژیر رحمانی، مسلم امیری و سعید احمدی به عنوان 5 قهرمان ورزشی یاد کرد که در این اداره کل استخدام و کار خود را آغاز کرده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه همچنین تاکید کرد: علاوه بر این برای استخدام 7 قهرمان ارزنده دیگر استان که شامل چهار بانوی ورزشکار و سه ورزشکار مرد هستند اقدامات لازم در حال انجام است که پس از طی مراحل قانونی به استخدام این اداره کل درخواهند آمد.

اقدام ارزشمند دکتر طلوعی برای 4 کشتی‌گیر

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه خواستار همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی استان در زمینه جذب قهرمانان ورزشی شد و گفت:از معدود دستگاه‌هایی که در این زمینه اقدام بسیار ارزشمندی داشته باید به شهرداری کرمانشاه اشاره کنیم.

وی افزود: دکتر سعید طلوعی شهردار ورزش‌دوست استان کرمانشاه سال گذشته در یک اقدام ارزشمند نسبت به ایجاد شغل برای چهار کشتی‌گیر استان کرمانشاه اقدام کرد که کار بسیار ارزشمند و شایسته تقدیری است.

رحیمی از رضا افضلی، محمد قربانی، سجاد محمدی و حامد رشیدی به عنوان قهرمانان ورزشی به‌نام این استان یاد کرد که با مساعدت دکتر طلوعی شهردار کرمانشاه مشغول به کار شدند.

شناسه خبر 23620