شناسه خبر:22335
1399/3/8 00:15:06

جوکوویچ کنار ست کوویچ دست به توپ شد

مرد شماره یک تنیس جهان در کنار سرمربی اسبق تیم‌های پایه والیبال ایران دست به توپ شد.

یوتسا ست‌کوویچ مربی سرشناس صربستانی والیبال که به واسطه سرمربیگری در تیم‌های نوجوانان و جوانان ایران و موفقیت‌هایی که در دهه 80 کسب کرد، در میان ایرانی‌ها هم محبوب است، عکسی را روی اینستاگرام خود در کنار مرد شماره یک تنیس جهان منتشر کرده است.

نواک جوکوویچ که با صدرنشینی در رنکینگ جهانی تنیس به دوران قرنطینه وارد شده و این روزها مثل دیگر تنیسورهای جهان منتظر آغاز دوباره این رقابت‌هاست، ملاقاتی را با ست کوویچ در زمین والیبال داشته است.

 

یک ایرانی، بهترین گلر لیگ هندبال رومانی شد

دروازه‌بان ایرانی تیم هندبال استوابخارست عنوان بهترین سنگربان لیگ رومانی را به خود اختصاص داد.

در سال‌های اخیر هندبالیست‌های زیادی از ایران در لیگ رومانی مشغول بازی شدند. یکی از آن‌ها سعید حیدری‌راد، دروازه‌بان تیم ملی است که در کنار سیدعلیرضا موسوی، دو بازیکن ایرانی تیم استوابخارست رومانی محسوب می‌شوند.

بعد از اینکه لیگ هندبال رومانی با تصمیم مسئولان این کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا نیمه کاره ماند و بدون معرفی قهرمان پایان یافته اعلام شد، برترین‌های این مسابقات هم معرفی شدند.

در این میان سعید حیدری‌راد، دروازه‌بان ایرانی تیم هندبال استوابخارست عنوان بهترین سنگربان لیگ 2019-2020 رومانی را به خود اختصاص داد.

 

فروش پیراهن مایکل جردن با قیمت نجومی

یکی از پیراهن‌های مایکل جردن که از قهرمانی در فصل 97-98 لیگ NBA به یادگار مانده بود، در یک حراج به فروش رسید.

در یک حراج به نام گلدن در آمریکا پیراهن و شلوارک مایکل جردن در جریان قهرمانی افسانه‌ای فصل 98-1997 به حراج گذاشته شد. این پیراهن که جردن با آن ششمین قهرمانی شیکاگو بولز را در NBA جشن گرفت، به قیمت 288 هزار دلار فروخته شد.

پیراهن شماره 23 جردن در تیم شیکاگو بولز که 14 آوریل سال 1997 آن را به تن کرده بود، با قیمت پایه 75 هزار دلار در این حراج کار خود را آغاز کرد.

در مسابقه‌ای که مایکل جردن این پیراهن را پوشید، دیترویت در شب خاموش ستاره بولز این تیم را شکست داد. مایکل در حالی‌که در آن فصل میانگین 30 امتیاز در هر بازی داشت، در آن مسابقه 18 امتیاز به دست آورد.

 

کرونا، جان قهرمان 20 ساله اسکیت ایران را گرفت

قهرمان جوان اسکیت ایران به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داد.

محمد نعمتی، ملی پوش 20 ساله تیم ملی اسکیت جوانان که سابقه قهرمانی مسابقات بین‌المللی کره جنوبی در سال1397 را دارد، بر اثر ابتلا به کرونا جان باخت.

این اسکیت باز جوان که اهل استان خراسان رضوی است، در روزهایی که شیوع ویروس کرونا خیلی از مردم جهان را درگیر کرده، جان خود را از دست داد تا جامعه اسکیت عزادار شود.

 

 تبدیل استادیوم فوتبال آمریکایی به سینمای ماشین‌رو

باشگاه فوتبال آمریکایی میامی دلفینز، در شرایط جدید ناشی از اپیدمی کووید19 استادیوم خانگی خود را به یک سینمای ماشین‌رو تبدیل کرده است.

در این میان باشگاه فوتبال آمریکایی میامی دلفینز برای جبران ضررهای اقتصادی ناشی از تعطیلی مسابقات تصمیم گرفته استادیوم خانگی خود، استادیوم هارد‌راک را به یک سینمای ماشین‌رو تبدیل کند. به این ترتیب هواداران این تیم می‌توانند با رعایت فاصله اجتماعی، با اتومبیل‌های خود وارد این استادیوم شده و به تماشای فیلم‌های سینمایی و دیگر برنامه‌های سرگرمی بنشینند.

شناسه خبر 22335