شناسه خبر:22241
1399/3/7 00:36:58
سرپرست ورزش و جوانان شهرستان خبر داد

همدان به دنبال راه‌اندازی هندبال و کشتی ساحلی

سپهرغرب، گروه ورزشی: سرپرست ورزش و جوانان شهرستان همدان گفت: در صورت حمایت مالی اداره کل ورزش استان توانایی راه‌اندازی رشته‌های هندبال و کشتی ساحلی را با توجه به زیرساخت‌های موجود داریم.

ملیحه براز در نشست با اعضای هیئت‌های ورزشی شهرستان همدان اظهارکرد: 70 درصد از مجموع نشان‌های کسب شده ورزشکاران این استان در المپیاد استعدادهای برتر کشور به همدان اختصاص دارد و باید این روند در دوره آینده المپیاد رشد قابل توجهی داشته باشد.

وی با تاکید بر لزوم توجه هیئت‌های ورزشی به دوره‌های استعدادیابی بیان کرد: شناسایی و توجه به نخبه‌های ورزشی جزء رویکردهای اصلی دستگاه ورزش است و هیئت‌های موفق در این حوزه مورد تشویق و حمایت همه‌جانبه قرار می‌گیرند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: توجه به استعدادهای پایه و شکوفایی آن‌ها در مسیر قهرمانی کشور زمینه‌ساز رسیدن به جایگاه تیم‌های ملی و نیز پشتوانه مهم در رده‌های سنی مختلف ورزش استان است که باید در اولویت کاری هیئت‌ها قرار بگیرد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان همدان گفت: لازمه موفقیت و کسب مدال‌های رنگارنگ در المپیاد استعدادهای برتر کشور نیازمند توجه جدی به رده‌های سنی پایه به ویژه نونهالان و نوجوانان است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته دستگاه ورزش شهرستان همدان زمینه ایجاد 48 هیئت ورزشی را مهیا ساخت، گفت: این هیئت‌ها در سطح شهرهای همدان، مریانج و بخش قهاوند راه‌اندازی شده‌اند.

وی با تاکید بر لزوم برگزاری دوره‌های آموزشی در سطح هیئت‌های شهرستان همدان گفت: روسای هیئت‌ها نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی داوری و مربیگری پس از بهبودی شرایط شیوع ویروس کرونا برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند.

براز با قدردانی از مشارکت چشمگیر بسیج ورزشکاران و نیز هیئت ورزش‌های رزمی در گندزدایی سالن‌های ورزشی از ابتدای امسال تاکنون گفت: این اقدام جهادی همچنان ادامه خواهد داشت.

شناسه خبر 22241