شناسه خبر:20927
1399/2/15 23:57:48

سپهرغرب، گروه خبر: سخنگوی اداره کل بهزیستی استان همدان گفت: مهدهای کودک همدان فقط به‌منظور ثبت‌نام از کودکان در سال تحصیلی آتی بازگشایی شده است.

حجت‌اله حاتمی دراین‌باره اظهار کرد: مهدهای کودک‌ استان همدان تاکنون تعطیل بودند، اما از روز گذشته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی امورات مربوط به ثبت‌نام برای سال تحصیلی جدید را انجام می‌دهند.

وی با تأکید بر اینکه فقط به بخش و کارکنان اداری هر مهد کودک اجازه فعالیت داده شده، ابراز کرد: پذیرش و ورود کودکان در شرایط کنونی به مهدهای کودک ممنوع است.

سخنگوی اداره کل بهزیستی استان همدان با بیان اینکه تمامی مهدهای کودک استان تا زمان اعلام بازگشایی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا تعطیل هستند، گفت: با هرگونه فعالیت و بازگشایی غیر مجاز در این ایام برخورد می‌شود.

حاتمی با تأکید بر اینکه تعطیلی مهدهای کودک‌ ضرر مالی زیادی را به این بخش وارد کرده، افزود: این مراکز را جزء مشاغل متضرر از کرونا ثبت کردیم تا از تسهیلات مربوط به آن بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه پویش همدلی بخشش اجاره‌بهای مهدهای کودک استیجاری در همدان به راه افتاده است، تصریح کرد: تاکنون 50 مالک سخاوتمند اجاره‌بهای ماه‌های اسفند تا اردیبهشت‌ را بخشیده‌اند.

شناسه خبر 20927