شناسه خبر:20605
1399/2/11 00:12:42
مدیر اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری سنندج خبر داد:

پانزده بنای غیرمجاز در کاربری‌های مغایر، در ناحیه منفصل شهری نایسر در سنندج تخریب شد

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری سنندج گفت: با حکم مراجع قضایی و در راستای جلوگیری از ساخت‌وساز غیرمجاز پانزده بنای غیرمجاز در کاربری‌های مغایر، در ناحیه منفصل شهری نایسر تخریب شد.

به گزارش ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری سنندج، مدیر اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری سنندج گفت: با ساخت‌وسازهای غیرمجاز با جدیت برخورد می‌شود.

مدیر اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری سنندج عنوان کرد: احداث بناهای مسکونی و تجاری به‌صورت غیراصولی و غیرمجاز باعث آسیب جدی به منظر شهری و به خطرافتادن جان و مال شهروندان خواهد شد.

عبدالله صالحی بیان کرد: نیروهای گشت این شهرداری در راستای جلوگیری از ساخت‌وساز غیرمجاز به‌صورت مستمر در سطح شهر، اقدام به گشت‌زنی نموده و از هرگونه تخلف ممانعت می‌کنند.

وی گفت: با حکم مراجع قضایی و در راستای جلوگیری از ساخت‌وساز غیرمجاز، پانزده بنای غیرمجاز در کاربری‌های مغایر، در ناحیه منفصل شهری نایسر تخریب شد.

وی خاطرنشان کرد: از 15 بنای غیرمجاز تخریب‌شده در ناحیه منفصل شهری نایسر؛ 8 مورد آن در مرحله اسکلت و 7 مورد نیز در مرحله فونداسیون بوده است.

 

شناسه خبر 20605