شناسه خبر:19471
1399/1/20 01:00:58
با پایان یافتن تعمیرات دوره‌ای رقم خورد؛

اتصال واحد بخار نیروگاه شهیدمفتح به شبکه سراسری برق کشور

سپهرغرب، گروه خبر: با پایان یافتن تعمیرات دوره‌ای واحد بخار شماره دو نیروگاه شهیدمفتح با موفقیت به شبکه سراسری برق کشور متصل شد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی نیروگاه شهیدمفتح، سرپرست معاونت تولید نیروگاه گفت: واحد شماره دو بخار نیروگاه شهیدمفتح پس از اتمام تعمیرات دوره‌ای در ساعت 15٫17 روز یکشنبه 17 فروردین‌ماه به شبکه سراسری برق کشور متصل شد.

پژمان اختری ضمن اعلام این خبر، گفت: در راستای آماده‌سازی واحدها جهت تولید حداکثری در اوج مصرف تابستان و رفع محدودیت‌ها، با هماهنگی و گرفتن برنامه از معاونت راهبری مدیریت شبکه، واحد دو از شبکه سراسری جدا و پس از انجام تمیزکاری و قلیاشویی کوره، جهت انجام پرمیت‌های پیشگیرانه و موکول به شات دان به معاونت تعمیرات تحویل شد.

سرپرست معاونت تولید نیروگاه میزان دوده‌های خارج‌شده از ایرهیتر، اکونومایزر، ریهیت و داکت‌های دود را نسبت به سال‌های گذشته بیش از دو برابر اعلام کرد و از زحمات واحد خدمات که درشرایط نامناسب محیطی اقدام به تمیزکاری کوره داشتند، تشکر کرد.

وی در پایان اعلام کرد با تلاش و کوشش خستگی‌ناپذیر واحدهای شیمی، بهره‌برداری، تعمیرات، مهندسی و مالی پشتیبانی در زمان مقرر واحد راه‏‌اندازی و با موفقیت به شبکه سراسری متصل شد.

 

شناسه خبر 19471