شناسه خبر:18859
1399/1/5 10:57:13

مرزهای استان کردستان با درایت‌های شبانه‌روزی سبزپوشان سپاه، مدافعان امنیت و مرزبانان در امنیت کامل به سر می‌برد.
فرماندهان و مسئولان انتظامی و مرزبانی استان به‌مناسبت تبریک سال نو با استاندار کردستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

استاندار کردستان در این دیدار ضمن تبریک سال نو و مبعث پیامبر گرامی اسلام(ص) و قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی و مرزبانی در استان اظهار داشت: تلاش‌های پلیس در برقراری نظم و امنیت عمومی شایسته تقدیر است.

بهمن مرادنیا با بیان اینکه امنیت در سراسر استان کردستان برقرار است افزود: مرزهای استان کردستان با درایت‌‌‌های شبانه‌روزی سبزپوشان سپاه، مدافعان امنیت و مرزبانان در امنیت کامل به سر برده و این تلاش‌ها شایسته تقدیر است که بنده به نوبه خود از این زحمات تشکر می‌کنم.

استاندار کردستان گفت: مرزهای استان کردستان به برکت فداکاری‌های نیروهای نظامی، انتظامی و دستگاه‌های امنیتی آرام بوده و در امنیت کامل به سر می‌برد و دشمنان هیچ‌گاه اجازه نفوذ به کشورمان را پیدا نخواهند کرد و توطئه‌های آنان ‌یکی پس از دیگری خنثی می‌شود.

«رسیدگی به مشکلات مردم و تکریم ارباب رجوع» اولویت کارکنان پلیس کردستان است

سردار علی آزادی فرمانده انتظامی استان کردستان نیز در این دیدار ضمن تبریک سال نو و مبعث حضرت رسول اکرم(ص) به رسالت و برنامه‌های پیشگیرانه پلیس در استان اشاره و اظهار داشت: پلیس به‌عنوان خدمتگزاری صادق از هیچ تلاشی برای خدمت‌رسانی به مردم دریغ نکرده و تکریم ارباب‌رجوع همواره در دستور کار کارکنان انتظامی کردستان است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تعامل بسیار خوبی بین مردم و پلیس در استان برقرار است، افزود: نیروی انتظامی باافتخار امنیت و نظم عمومی را برقرار کرده و در راستای برخورد با مخلان و برهم‌زنندگان امنیت و آسایش مردم با هیچ کسی مماشات ندارد.

آزادی ضمن قدردانی از تعامل و نجابت مردم استان گفت: از ظرفیت‌های حداکثری مردمی برای همکاری با نیروی انتظامی در توسعه نظم و امنیت استفاده می‌شود.

فرمانده انتظامی استان کردستان رسیدگی به مشکلات مردم و تکریم ارباب رجوع را زمینه‌ساز مشارکت‌های مردمی در ایجاد امنیت پایدار دانست و تصریح کرد: اولویت مجموعه کارکنان انتظامی در انجام فعالیت‌ها، رضایت‌مندی و حفظ کرامت مردم بوده و در تمامی مأموریت‌ها به حقوق شهروندی آنان توجه کامل می‌شود.


منبع: خبرگزاری تسنیم

شناسه خبر 18859