شناسه خبر:18018
1398/12/11 10:47:28
قابل توجه بدهکاران بانکی بخش کشاورزی استان کرمانشاه؛

فرصت بهره‌مندی از قانون تسهیل تسویه بدهی بدهکاران بانکی تا پایان اسفندماه 98

سپهرغرب، گروه کشاورزی: معاون برنامه‌ریزی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه خبر داد: بدهکاران تسهیلات بانکی بخش کشاورزی به‌منظور بهره‌مندی از «قانون تسهیل تسویه بدهی بدهکاران شبکه بانکی» تا پایان اسفندماه فرصت دارند تا با مراجعه به بانک، از مزایای این قانون بهره‌‌مند شوند.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، علی چاله‌چاله بیان کرد: بدهکاران تسهیلات بانکی بخش کشاورزی به‌منظور بهره‌مندی از «قانون تسهیل تسویه بدهی بدهکاران شبکه بانکی» تا پایان اسفندماه فرصت دارند تا با مراجعه به بانک از مزایای این قانون بهره‌‌مند شوند.

این مقام مسئول ادامه داد: به‌منظور حمایت از رونق تولید و تسهیل تسویه بدهی ریالی غیر جاری تولیدکنندگان به بانک‌ها و مؤسسات اعتباری، چنانچه تسهیلات‌گیرندگانی که تمام یا بخشی از بدهی سررسیدشده خود را تا پایان سال 97 پرداخت نکرده‌اند و قصد دارند بدهی غیر جاری خود را نقداً تسویه کنند، می‌توانند به بانک عامل مراجعه و درخواست استفاده از قانون فوق‌الذکر را اعلام کنند.

معاون برنامه‌ریزی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: سقف مجاز برخورداری از مزایای این قانون برای هر شخص حقیقی پنج میلیارد ریال و حقوقی غیر دولتی 20 میلیارد ریال تعیین شده است.

 

شناسه خبر 18018