شناسه خبر:17449
1398/11/27 08:01:13

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر توزیع برق شهرستان قروه از افتتاح سه پروژه برق با اعتبار بیش از 9.3 میلیارد ریال در دهه فجر امسال در این شهرستان خبر داد.

فرهاد میمنت‌آبادی اظهارکرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش‌های مدیران کارآمد آن شاهد پیشرفت‌های مختلف در زمینه توزیع برق در قروه هستیم.

مدیر توزیع برق شهرستان قروه در ادامه افزود: در دهه فجر امسال 220 پروژه برق با اعتباری بیش از 122 میلیارد ریال در کردستان افتتاح شد که سهم شهرستان قروه از این تعداد 3 طرح کلان بود.

وی تصریح کرد: در زمینه احداث، مقاوم‌سازی، قدرت مانور و تعمیرات شبکه برق قروه پیشرفت چشمگیری صورت گرفته است و مهم‌ترین آن هوشمندسازی کنتورهای برق مشترکان در سال‌جاری بوده است.

میمنت‌آبادی اذعان داشت: پروژه پست هوایی 100 مگاوات شبکه روستای حسن خان اصلاح، اورال و جابجایی شد که برای این پروژه 873 میلیون ریال اعتبار هزینه شد.

مدیر توزیع برق قروه تصریح کرد: احداث خط فشار متوسط هوایی در پست منطقه گیلگلو با طول سه هزار و 700 متر با اعتبار 3.5 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

میمنت‌آبادی افزود: با اعتباری نزدیک به پنج میلیارد ریال شبکه سیمی برق روستای نارنجک به طول پنج هزار و 300 متر با کابل خودنگهدار جایگزین شد.

وی در ادامه گفت: طرح اصلاح شبکه و اورهال پست هوایی 200 مگاوات روستایی ویهج با اعتباری نزدیک به 800 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

به گفته مدیر توزیع برق شهرستان قروه، در چهار دهه اخیر و برکت انقلاب اسلامی تمام روستاهای این شهرستان از نعمت برق در زمینه خانگی، صنعتی و کشاورزی برخوردار هستند.

شناسه خبر 17449