شناسه خبر:16769
1398/11/3 10:11:32

سپهرغرب، گروه خبر: مسؤول گروه جهادی شهدای گمنام همدان گفت: طرح جمع‌آوری اسباب‌بازی برای کودکان سیل‌زده سیستان و بلوچستان با هدف ایجاد نشاط و کاهش آسیب‌های روحی در کودکان مناطق سیل‌زده به همت استان همدان برگزار می‌شود.

مرتضی امیری اظهار کرد: با وقوع سیل و آب‌گرفتگی در استان سیستان و بلوچستان و شدت‌ گرفتن طغیان رودخانه‌های فصلی که سبب زیر آب رفتن بسیاری از شهرستان‌های این استان، به‌ویژه در جنوب آن شده‌است، بسیاری از هم‌وطنان ناچار به خروج از منازل مسکونی خود شده‌اند.

وی افزود: به‌منظور تأمین نیازهای مردم آسیب‌دیده از سیل به‌ویژه کودکان و نوجوانان در استان سیستان و بلوچستان، گروه جهادی شهدای گمنام با همکاری مؤسسات هفت بهشت، حافظان کلام وحی، خیریه نجف اشرف و جامعه‌القرآن پایگاه نوژه در نظر دارد تا نسبت به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیران، سازمان‌های مرتبط و مردم نوع‌دوست استان همدان برای هم‌وطنان خود در سیستان و بلوچستان اقدام کند.

مسؤول گروه جهادی شهدای گمنام همدان بیان کرد: طرح جمع‌آوری و ارسال اسباب‌بازی، لوازم‌التحریر، کتاب قصه و غیره برای ایجاد نشاط و کاهش آسیب‌های روحی در کودکان مناطق سیل‌زده انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این طرح می‌توانند هدایای نقدی و غیرنقدی خود را به پایگاه‌های مؤسسه هفت بهشت زندگی واقع در میدان پیشاهنگی، مؤسسه حافظان کلام وحی واقع در جولان، مؤسسه خیریه نجف اشرف و گروه جهادی شهدا گمنام واقع در کوی امام خمینی (ره) و جامعه‌القرآن پایگاه نوژه تحویل دهند.

شناسه خبر 16769