شناسه خبر:14596
1398/9/12 08:54:17

سپهرغرب، گروه خبر: جلسه بررسی و انتخاب معتمدین هیئت اجرایی انتخابات شهرستان کبودراهنگ با حضورحجت الله مهدوی فرماندار و صالحی رئیس دفتر نظارت و اعضای اداری هیئت اجرایی شهرستان کبودراهنگ برگزار شد.

فرماندار کبودراهنگ در این جلسه با اشاره به آغاز ثبت‌نام از کاندیداهای مجلس گفت: از دیگر مراحل مهم انتخابات تشکیل هئیت‌های اجرایی است که باید با آمادگی کامل این گام از انتخابات را در شهرستان اجرا کنیم.

مهدوی با اشاره به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری گفت: انتخابات امسال از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است و ملت ایران با مشارکت پر شور خود، بار دیگر اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی را در سطح بین‌المللی به نمایش خواهند گذاشت.

فرماندار کبودراهنگ افزود:شعار اصلی انتخابات امسال با مضمون (انتخابات98، گام دوم انقلاب، قانونمداری و بی‌طرفی، انسجام ملی) برگرفته از اصالت و ضرورت انتخابات است.

وی گفت: انتخابات به شخص و گروه خاصی تعلق ندارد بلکه انتخابات متعلق به همه مردم و آبروی نظام است، که این آبرو حاصل خون هزاران شهید بوده و ما باید از این میراث ارزشمند حفاظت و حراست نماییم.

وی افزود: ارکان قانونی انتخابات باید رعایت شود و همه وظایف خود را در ایجاد سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت انتخابات مجلس، انجام دهند تا منجر به مشارکت گسترده مردم و حفظ آرای آنان شود.

مهدوی اظهار داشت: وظیفه اصلی تمامی مجریان و ناظرین انتخابات، اجرای صحیح قانون و حفظ بی طرفی و برگزاری انتخابات پرشور، سالم با مشارکت حداکثری مردم است.

در پایان جلسه نیز از بین 30 نفر از معتمدین کبودراهنگ 8 نفر به عنوان اعضای اصلی و 5 نفر به عنوان علی البدل انتخاب شدند.

شناسه خبر 14596