شناسه خبر:14461
1398/9/7 14:05:08

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه بسیج مجمع اندیشه ولایتمداری است گفت: بسیجی مظهر رحمت است برای مستضعفین عالم و کسانی که مورد ظلم قرار گرفته‌اند.

 

به گزارش گروه خبری سپهر حجت‌الاسلام و المسلمین حبیب‌الله شعبانی صبح امروز در گردهمایی ۱۰ هزار نفری بسیجیان استان همدان در ورزشگاه انقلاب اظهار کرد: تشکیل این گردهمایی بزرگ در همدان نشان‌ از تفکر ولایی بسیجیان دارد.

 

وی با بیان اینکه بسیج مجمع اندیشه ولایتمداری است تاکید کرد: بسیجی مظهر رحمت برای مستضعفین عالم و کسانی است که مورد ظلم قرار گرفته‌اند.

 

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه بسیجی ۴۰ سال است نسبت به مردم، اسلام و انقلاب و آرمان‌های نظام اسلامی پایبند است و نسبت به جبهه کفر، نزاع و تزویر اشداءالکفار است گفت: در اغتشاشات اخیر دیدیم که چطور آشوب آشوبگران توسط بسیج کنترل و سرکوب شد که از زحمات آنها تقدیر و قدردانی می‌کنیم.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین شعبانی با اشاره به نقشه‌هایی که مدت‌ها در سرویس‌های دشمن طراحی شده و با تفکر بسیجی بر باد می‌رود آن را ناشی از امدادهای غیبی انقلاب دانست و افزود: امام (ره) با تفکر بسیجی با اتصالی که به ملکوت اعلی داشت، توانست شجره طیبه‌ای را طرح‌ریزی کند که امروز ثمره آن را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه بسیج، سپاه و نیروهای نظامی هم مالک اشتر و هم عمار زمان هستند گفت: آنها در میدان‌های سخت مالک اشتر هستند و شمشیر بر روی کفر می‌کشند، آنجا که جامعه را به بصیرت‌افزایی هدایت می‌کنند نیز عمار‌گونه حرکت می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در همدان خطاب به بسیجیان افزود: امروز لباس‌هایی بر تن شماست که دیروز بر تن شهدایی همچون شهیدهمدانی و شهیدچیت‌سازیان بود، شهدایی که با اندیشه‌های انقلابی رفتند و شما نیز باید تفکر شهدا را داشته باشید.

با بیان اینکه همدان، داراالمومنین و دارالمجاهدین است که در راه دفاع از نظام و آرمان‌ها از هیچ تلاشی فروگذار نبوده است گفت: مردم همدان بر سر پیمان خمینی کبیر هستند به طوری که امروز جوانان ما همان تفکری را دارند که شهیدهمدانی و شهیدچیت‌سازیان داشته‌اند و مسوولان نیز با وحدت و همدلی در پیشبرد اهداف نظام و انقلاب اسلامی حرکت می‌کنند.

 

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۹۰ هزار شهدای بسیجی بیان کرد: امیدوارم این حرکت و این پرچمی که به دست جمع حاضر است و امام(ره) آن را به دست ما داده را به دست امام عصر(عج) برسانیم.

شناسه خبر 14461