شناسه خبر:13902
1398/8/23 08:36:13
رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد خبر داد:

اجرای 14 پروژه عمرانی در بخش بهداشت و درمان

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی- درمانی اسدآباد از اجرای 14 پروژه عمرانی در بخش بهداشت و درمان این شهرستان خبر داد.

بهنام‌رضا مخصوصی ضمن بیان این مطلب، گفت: این تعداد پروژه با اعتباری بالغ‌بر 20 میلیارد تومان در بخش‌های مختلف بهداشتی و درمانی درحال انجام است که امیدواریم با بهره‌برداری از آن‌ها، توسعه و شکوفایی حوزه سلامت را برای مردم به ارمغان آوریم.

وی بیان کرد: به‌منظور ارائه خدمات بهتر و رفع مشکل بیماران، مرکز MRI در فضایی به متراژ 600 مترمربع تا قبل از پایان سال جاری جهت استفاده مردم مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار می‌گیرد که با راه‌اندازی آن، اسدآباد بعد از همدان و ملایر سومین شهر استان خواهد بود که به مرکز MRI مجهز می‌شود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی- درمانی اسدآباد همچنین از اضافه شدن چهار اتاق عمل به ساختمان بیمارستان قائم (عج) خبر داد و گفت: ساخت این مهم درحال مطالعه و بررسی قرار دارد.

مخصوصی در رابطه با وضعیت محوطه بیمارستان قائم (عج) بیان کرد: اکنون بازسازی محوطه بیمارستان درحال انجام است که انتظار می‌رود تا یک ماه آینده به انجام برسد.

وی از پیشرفت 40 درصدی ساختمان دانشکده پرستاری اسدآباد خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این پروژه به 10 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که هفت میلیارد تومان آن تأمین اعتبار شده است و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته در هفته دولت سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح هتلینگ بخش اطفال بیمارستان قائم (عج) یکی دیگر از مواردی بود که مخصوصی به آن اشاره کرد و افزود: در هفته آینده این مهم مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی- درمانی اسدآباد یکی از دغدغه‌های کاری خود را ساخت بیمارستان جدید امیرالمؤمنین (ع) عنوان کرد و گفت: طبق توافقات صورت‌گرفته با هلال‌احمر، برای انتقال سند قول مساعد گرفته شده که انتظار می‌رود کلنگ‌زنی این بیمارستان تا پایان سال جاری انجام و عملیات اجرایی آن آغاز شود.

مخصوصی وجود دانشکده علوم پزشکی را برای دیار سیدجمال‌الدین اسدآبادی یک نعمت دانست و بیان کرد: با مستقر شدن این دانشکده 23 پزشک متخصص مشغول به فعالیت شده‌اند که درحال رایزنی با وزارت بهداشت درخصوص جذب 16 پزشک متخصص دیگر به حوزه بهداشت و درمان اسدآباد هستیم.

وی به افزایش رشته‌های این دانشکده از سه به 6 رشته اشاره کرد و گفت: رشته‌های علوم آزمایشگاهی، بهداشت محیط، It سلامت، تغذیه و ارشد بیوتکنولوژی دانشجو جذب کند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی- درمانی اسدآباد ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک بتوانیم دندان‌پزشکی را نیز به سایر رشته‌ها اضافه کنیم.

مخصوصی توسعه و شکوفایی اسدآباد ازنظر خدمات بیمارستانی و درمانی را مهم ارزیابی کرد و گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی اسدآباد و قرار گرفتن در مسیر بزرگراه کربلا، انتظار می‌رود مسئولین جدیت بیشتری در این خصوص از خود نشان داده و توسعه درمانی شهرستان را یکی از اولویت‌های کاری خود قرار دهند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی- درمانی اسدآباد از ساخت دانشکده بهداشت خبر داد و بیان کرد: یکی از اولویت‌های کاری دانشکده علوم پزشکی اسدآباد ساخت دانشکده بهداشت است که با جدیت در دستور کار قرار دارد.

وی در خاتمه از رسانه‌ها خواست برای توسعه و شکوفایی حوزه بهداشت و درمان، دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی- درمانی اسدآباد را بیش از گذشته همراهی کنند.

شناسه خبر 13902