شناسه خبر:13834
1398/8/21 09:51:17

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار روانسر گفت: دو میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات کمیته برنامه‌ریزی برای اصلاح و بهینه‌سازی شبکه برق سه روستای این شهرستان اختصاص یافت.

سعدی مصطفی‌زاده روز گذشته در نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه برق شهرستان روانسر بیان کرد: این اعتبار در روستاهای «خراجیان و ده سرخ» در بخش مرکزی و روستای «بنچله» در بخش شاهو هزینه می‌شود.

وی با بیان اینکه کمربندی شهر روانسر به‌دلیل حجم بالای تردد نیازمند روشنایی است، افزود: بلوار ویس‌القرن حد فاصل پادگان شهیدهمت تا ابتدای جاده روستای سلکان نیز از دیگر معابری بوده که نیازمند تأمین روشنایی است.

فرماندار روانسر اظهار کرد: استقرار نمایندگی اداره برق در مرکز بخش شاهو یکی دیگر از اولویت‌های این شهرستان است.

مصطفی‌زاده اضافه کرد: حوزه مأموریتی اداره برق این شهرستان وسعت زیادی دارد و تأمین نیروی انسانی از دیگر نیازهای آن است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه نیز گفت: با توجه به اینکه کمربندی شهر روانسر در حریم شهر است، این شرکت آمادگی دارد با پایان عملیات سامان‌دهی این مسیر از سوی شهرداری و تأمین تجهیزات از سوی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، عملیات طراحی، نظارت و اجرای کمربندی شهر روانسر را انجام دهد.

امیدعلی مرآتی افزود: تأمین روشنایی پادگان شهیدهمت تا ابتدای جاده سلکان نیز در دستور کار است و در آینده‌ای نزدیک عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی اظهار کرد: مرکز اتفاقات و عملیات اداره برق نیز در شهر شاهو مستقر خواهد شد و درصورت فعالیت دفتر پیشخوان روستایی، زمینه فروش انشعاب برق را در این بخش فراهم خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه ادامه داد: در راستای تقویت نیروی انسانی در شهرستان روانسر دو نیروی متخصص به مجموعه اداره برق شهرستان اضافه می‌شود.

مرآتی گفت: به‌دلیل نزدیکی به مرکز استان و دسترسی آسان‌تر و بهتر، مرکز دیسپاچینگ (121) شرکت برق در منطقه اورامانات نیز در روانسر مستقر می‌شود و این مرکز جوابگوی درخواست‌های مشترکین خواهد بود.

شناسه خبر 13834