شناسه خبر:12726
1398/7/16 08:33:34
مدیرکل امور مالیاتی استان همدان تأکید کرد:

مهرماه، آخرین فرصت بهره‌مندی از بخشودگی 100درصدی جرائم مالیاتی

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل امور مالیاتی استان همدان با اشاره به اینکه بخشودگی جرائم مالیاتی فرصت تکرارنشدنی در راستای حمایت از تولید است، گفت: مؤدیان محترم مالیاتی با پرداخت اصل بدهی خود تا پایان مهرماه، فرصت استفاده از بخشودگی 100 درصدی جرائم مالیاتی قابل بخشش را از دست ندهند.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان همدان، محمد دلشادی افزود: در راستای حمایت از تولید و مزین شدن امسال به نام سال «رونق تولید»، از مهم‌ترین اقدامات سازمان امور مالیاتی کشور در این خصوص همانا بخشودگی جرائم مالیاتی قابل بخشش است.

وی بیان کرد: این سازمان در راستای حمایت از تولید و کالای ایرانی و به‌منظور حمایت از فعالان اقتصادی، رعایت اصل تکریم ارباب‌رجوع و افزایش رضایت‌مندی مؤدیان محترم مالیاتی، تصمیماتی گرفته است که در این راستا مؤدیان حقیقی و حقوقی غیر دولتی درصورت پرداخت مانده‌بدهی قطعی‌شده خود، در اجرای مقررات ماده 191 قانون مالیات‌های مستقیم به‌عنوان مؤدی خوش‌حساب شناخته شده و جرائم آن‌ها مورد بخشودگی قرار می‌گیرد.

مدیرکل امور مالیاتی استان با بیان اینکه 100 درصد جرائم قابل بخشش مؤدیانی که تا پایان مهرماه 1398 مانده‌بدهی قطعی‌شده خود را پرداخت کنند بخشیده می‌شود، اظهار کرد: درصورت عدم پرداخت بدهی مالیاتی قطعی‌شده، این امکان در سال آینده فراهم نخواهد بود.

 

شناسه خبر 12726