شناسه خبر:12336
1398/7/5 18:31:39

سپهرغرب، گروه خبر: امام جمعه موقت همدان گفت: سربازان ما در مرزها، ارتفاعات و دشت‌ها شبانه‌روز در تلاش هستند تا ما در امنیت کامل باشیم، باید قدر آنان را بدانیم.

حجت‌الاسلام محمد جوادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته همدان با بیان اینکه در آغاز سال تحصیلی اولیا با معلمان و مدیران مدرسه هماهنگ باشند اظهار کرد: اگر معلم در مدرسه سخنی بگوید که دانش‌آموزان در خانه مخالف آن را بشنوند باعث سردرگمی فرزندان می‌شود.

وی با بیان اینکه اولیای فرزندان به مدارس سرکشی کنند و معلم را ببیند افزود: معلمان در حال تربیت فرزندان هستند و باید مراقب بود خوراک مسموم فکری به دانش‌آموزان داده نشود.

امام جمعه موقت همدان در ادامه به هفته دفاع مقدس و شکست حصر آبادان اشاره کرد و ادامه داد: با تدبیر امام خمینی(ره) و مجاهدت نیروها توانستیم طی چند روز حصر آبادان را بشکنیم.

وی همچنین به روز سرباز اشاره کرد و گفت: سربازان ما در مرزها، ارتفاعات و دشت‌ها شبانه روزی در تلاش هستند تا ما در امنیت کامل باشیم و باید قدر آنان را بدانیم.

حجت الاسلام جوادی در ادامه از تلاش آتش‌نشان‌ها تقدیر کرد و در ادامه یاد شهدای این حوزه نیز گرامی داشت.

وی از ناشنوایان نیز یادی کرد و گفت: این هموطنان در عرصه‌های مختلف به ویژه ورزشی دستاوردهای بسیاری برای کشور به ارمغان آوردند.

امام جمعه موقت همدان با تسلیت ایام شهادت امام سجاد(ع) نیز بیان کرد: امام سجاد در طول 35 سال پس از وقوع حادثه کربلا به تبیین این قیام بزرگ پرداخت و در ماندگاری پیام آن بسیار موثر بود.

وی اظهار کرد: در زمانی که یزید را امام جلوه می‌دادند و جای علی(ع) و معاویه عوض شده بود، امام سجاد(ع) اقدامات بزرگی را به نفع اسلام به نتیجه رساند.

 


منبع: خبرگزاری فارس

شناسه خبر 12336