شناسه خبر:12193
1398/7/2 08:43:51

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان در دیدار با خانواده شهید یاری، گفت: همه همکاران محیط زیست استان باید عملکرد وی را الگوی کاری و رفتاری خود قرار دهند.

به گزارش سپهرغرب به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان، محسن جعفری‎نژاد بسطامی در نخستین روز کاری خود پس از انجام مراسم معارفه به دیدار خانواده محیط‎بان شهید عبدالله یاری رفت و با اهدای گل و فاتحه بر سر مزار این شهید راه وطن، یاد وی را گرامی داشت.

وی در دیدار با خانواده شهید یاری، اظهار کرد: در شرایط امروز که تهدیدهایی آب و خاک سرزمین و محیط زیست ما را با خطر نابودی مواجه کرده‎است نیاز به افرادی داریم که فارغ از خلأها و کاستی‌ها برای حفظ محیط زیست و انفال تلاش مضاعف می‌کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان با یادآوری خاطرات این شهید محیط‎بان در طول دوران خدمت خود توسط همکاران، حساسیت وی نسبت به مسائل محیط زیست را نمونه دانست و تأکید کرد: همه همکاران محیط زیست استان باید عملکرد این شهید را الگوی کاری و رفتاری خود قرار دهند.

جعفری‎نژاد بسطامی ادامه داد: می‎بایست راه این شهیدان را ادامه داده و از امانت‌هایی که به ما سپرده‎اند حفاظت کنیم.

جعفری‎نژاد بسطامی در پایان از زحمات مادر شهید محیط‎بان عبدالله یاری برای تربیت چنین فرزندی قدردانی کرد و سپس به همراه فرزند شهید، بر مزار وی حاضر شد و با اهدای گل و نثار فاتحه یاد محیط‎بان شهید یاری را گرامی داشت.

 

شناسه خبر 12193