شناسه خبر:12079
1398/6/30 10:33:56
دبیر اجرایی اجلاس جهانی «راه ابریشم»:

حضور 40 میهمان خارجی طی نشست‌های «راه ابریشم» در همدان

سپهرغرب، گروه خبر: دبیر اجرایی اجلاس جهانی «راه ابریشم» در همدان بیان کرد: 40 میهمان خارجی از 14 کشور جهان طی نشست‌های اجلاس جهانی «راه ابریشم» حضور خواهند یافت.

حسن محمدی با اشاره به برگزاری همایش بین‌المللی «راه ابریشم» در همدان و با بیان اینکه40 میهمان خارجی از 14 کشور جهان در نشست‌های این اجلاس حضور خواهند یافت، گفت: این میهمانان از کشورهای فرانسه، ازبکستان، آذربایجان، چین، روسیه، کره‌ جنوبی، ژاپن، بوتان، ترکیه، سوئیس، قرقیزستان، تاجیکستان، قزاقستان و نپال در این نشست‌ها حضور خواهند یافت.

مشاور عالی شهردار همدان با بیان این موضوع، تصریح کرد: میهمانانی نیز از سران سازمان جهانی یونسکو در همدان حاضر می‌شوند و در بخش‌های مختلف به سخنرانی خواهند پرداخت.

وی با اشاره به آمادگی کامل شهرداری برای میزبانی از این رویداد جهانی، بیان کرد: در همین راستا کمیته‌های 9 گانه اجلاس فعال‌اند و با تمام قوت کارها را پیگیری می‌کنند.

محمدی این کمیته‌ها را شامل کمیته‌های علمی، پشتیبانی، اسکان و پذیرایی، تبلیغات و فضاسازی شهری، اطلاع‌رسانی و رسانه، اجرایی، تشریفات، حمل‌ونقل و سمعی و بصری دانست و افزود: خوشبختانه تمام دستگاه‌های اجرایی استان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر همایش بسیج شده‌اند.

دبیر اجرایی اجلاس جهانی «راه ابریشم» در همدان خاطرنشان کرد: همدان آماده است تا همچون گذشته در میزبانی از این رویداد بین‌المللی بدرخشد و امید است با این اتفاق خوشایند شاهد دستاوردهای مناسبی برای همدان باشیم.

 

شناسه خبر 12079