شناسه خبر:11304
1398/6/4 09:28:28

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام از آغاز مرحله سوم شماره‎گذاری وسایل نقلیه کشاورزی در استان ایلام خبر داد.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار کرد: مطابق ماده 2 آیین‎نامه راهنمایی و رانندگی، وسایل نقلیه کشاورزی که در راه‌های عمومی تردد می‌کنند بایستی شماره داشته باشند که در غیر این‌صورت مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی مکلف هستند از ادامه حرکت این قبیل وسایل نقلیه جلوگیری کنند.

وی افزود: بر این اساس، پلیس راهور استان با همکاری سازمان نظام مهندسی جهاد کشاورزی استان از سال قبل عملیات شماره‎گذاری و تخصیص پلاک به وسایل نقلیه کشاورزی در شهرستان‌های تابعه آغاز و مرحله سوم نیز در حال اجرا است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام تصریح کرد: در دو مرحله قبلی تعداد یک هزار و 400 دستگاه انواع وسایل نقلیه کشاورزی در شهرستان‌های آبدانان چرداول، بدره، ایوان، دره‌شهر، دهلران و سیروان شماره‎گذاری شده و پلاک مربوطه را دریافت کرده‎اند.

سرهنگ کهزادی با بیان اینکه در این مرحله از طرح فقط تراکتور و کمباین شماره‌گذاری می‌شوند، خاطرنشان کرد: در صورت موافقت پلیس راهور ناجا و همکاری سایر دستگاه‌ها در نظر است که به‎زودی سایر انواع وسایل نقلیه کشاورزی نیز شماره‎گذاری شوند.

شناسه خبر 11304