شناسه خبر:11130
1398/5/28 09:39:47

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه از کسب رتبه برتر شهرک صنعتی بیستون بین یک هزار شهرک صنعتی کشور خبر داد.
بیژن کردستانی روز گذشته اظهار کرد: اخیراً شهرک صنعتی بیستون کرمانشاه توانست در رتبه‌بندی که بین حدود یک هزار شهرک صنعتی کشور صورت گرفت، جایگاه نخست را کسب کند که این افتخاری برای شهرک‎های صنعتی و صنایع استان به‎شمار می‌رود.
وی ادامه داد: در این ارزیابی، شاخص‌های مختلفی مانند پویایی واحدهای صنعتی، تولیدات واحدهای مستقر در شهرک، موفقیت شرکت خدماتی متولی امور شهرک صنعتی و غیره مدنظر قرار گرفته‎است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه با بیان اینکه شهرک صنعتی بیستون مصوبه سال 86 هیئت دولت و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی است، تصریح کرد: عملیات ایجاد این شهرک از سال 90 آغاز شد.
به گفته کردستانی، هم‎اکنون 90 واحد صنعتی در این شهرک به بهره‌برداری رسیده که سرمایه‌گذاری آن‌ها بیش از 360 میلیارد تومان با ایجاد اشتغال حدود یک‌ هزار و 500 نفر است.
وی وسعت شهرک صنعتی بیستون را 170 هکتار اعلام کرد که 130 هکتار زمین صنعتی در اختیار دارد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اغلب واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی بیستون فعال هستند و یک ناحیه کارگاهی نیز در این شهرک فعال است.
کردستانی با اشاره به اینکه امور اجرایی شهرک صنعتی از سه سال قبل توسط شرکت خدماتی اداره می‌شود، ادامه داد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان نیز نظارت و پایش مستمر و دقیقی بر فعالیت این شهرک صنعتی دارد.
به گفته این مقام مسؤول، اخیراً در مراسمی از مدیران شهرک صنعتی به دلیل این موفقیت و با هدف ترغیب آن‌ها تجلیل به عمل آمده‎است.

شناسه خبر 11130