شناسه خبر:80826
1403/1/15 11:41:23

سپهرغرب، گروه خبر: امام جمعه بهار گفت: مسلمانان در طول تاریخ نشان داده‌اند که با تکیه بر ایمان، حرکت خواهند کرد و نسبت به مسائل بی‌تفاوت و بی‌دغدغه نیستند و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با تمام عقاید، سلایق و افکار و با حضور پُرشور خود، قابی ماندگار را ثبت خواهند کرد.

حجت‌الاسلام رضا مصباح در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز قدس ابراز کرد: در برهه‌ای که تمامی ایادی کفر و استکبار در پی وارد کردن هجمه به ایران اسلامی هستند و هواپیماهای رژیم جعلی در جنایتی جدید ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را مورد هدف حمله موشکی قرار داده، وظیفه ما برای حضور پُرشور در راهپیمایی روز قدس، سنگین‌تر شده است.

حجت‌الاسلام مصباح با ابراز تأسف از شهادت تعدادی از سرداران جان برکف جبهه مقاومت و مستشاران نظامی ارشد ایران اسلامی، گفت: متأسفانه مجامع بین‌المللی در برابر این جنایت و حمله به سفارت یک کشور که تعرض به خاک یک کشور محسوب می‌شود، سکوت کرده‌اند.

وی تصریح کرد: مسلمانان در طول تاریخ نشان داده‌اند که با تکیه بر ایمان، حرکت خواهند کرد و نسبت به مسائل بی‌تفاوت و بی‌دغدغه نیستند و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، با تمام عقاید، سلایق و افکار، با حضور پُرشور خود، قابی ماندگار را ثبت خواهند کرد.

این مقام مسئول با اشاره به نسل‌کشی‌های 6 ماهه اخیر در غزه، گفت: رژیم غاصب حتی به بیمارستان‌ها و مراکز امنیتی رحم نکرده و نسل‌کشی تمام عیار در این دوره اتفاق افتاده که با بی‌تفاوتی نگاه جهانی همراه بوده است.

در ادامه فرماندار بهار حمله‌ هوایی رژیم غاصب صهیونیستی به سفارت ایران در سوریه را محکوم کرد و گفت: روز قدس یکی از ابتکارات امام راحل برای یکپارچگی و انسجام مسلمانان در راستای ریشه‌کنی اسرائیل غاصب بوده است و همه دستگاه‌های اجرایی باید در زمینه برگزاری پُرشور راهپیمایی روز قدس همکاری کنند.

مجتبی فیض‌اللهی با بیان اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس امسال باشکوه‌تر از سال قبل برگزار می‌شود، گفت: جهان اسلام هم‌صدا در پشتیبانی از محور فلسطین و گرفتن حق سرزمینی مردم مظلوم فلسطین در روز جهانی قدس با سر دادن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی جهت سرنگونی اسرائیل غاصب، پُرشور در میدان حضور خواهد داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار بهار نیز با اشاره به هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده برای برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: کلیه دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی و انتظامی آماده ارائه خدمات خواهند بود.

رضا شالبافیان بیان کرد: فضاسازی مؤثر و تبلیغات محیطی در میادین و معابر شهری و روستایی و اماکن فرهنگی و اجتماعی، توسط نهادها و دستگاه‌های مرتبط مورد تأکید است.

وی اظهار کرد: نصب اقلام تبلیغی مناسب روی خودروهای خدمات شهری و حمل‌ونقل عمومی همراه با طراحی مناسب و شعارهای انقلابی و به‌کارگیری تابلوهای دیجیتال در مسیر برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس ضروری است.

این مقام مسئول با تأکید بر هماهنگی دستگاه‌های اجرایی با تبلیغات اسلامی، گفت: نصب و نمایش پوستر سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی به‌عنوان «شهید شاخص آزادی قدس شریف» و شهدای جبهه مقاومت بسیار اثرگذار خواهد بود.

لازم به ذکر است شروع راهپیمایی روز قدس در شهر بهار از ساعت 11 صبح جمعه (17 فروردین‌ماه 1403) از میدان شهدا به سمت خیابان امام خمینی، میدان امام، خیابان شهیدمدنی و در انتها مصلای امام خمینی شهر بهار خواهد بود.

شناسه خبر 80826