شناسه خبر:80349
1402/12/17 12:17:06

سه بانوی کردستانی برای حضور در اردوی نخبه‌گزینی هندبال رده سنی نوجوانان کشور دعوت شدند.

34 بازیکن به اردوی نخبه‌گزینی نوجوانان دختر کشور دعوت شده‌اند که سه بازیکن کردستانی نیز در این گروه در اردو حضور دارند. جوانا صلواتی، زیلان فاتحی و سوگند حسینی سه هندبالیست جوان کردستانی با دعوت کادر فنی فدراسیون در ترکیب اردو حضور پیدا کردند.

*اخذ دفترچه داوری حرفه‌ای الیت پرو رشته بدنسازی توسط داور کردستانی

مصطفی خوانچه‌سپهر داور بین‌المللی کردستانی فدراسیون جهانی بدنسازی و پرورش اندام(IFBB) توانست پس از 13 سال سابقه داوری این رشته ورزشی با دریافت دفترچه داوری حرفه‌ای الیت پرو(elit pro) به جمع داوران حرفه‌ای جهان بپیوندد. این داور کردستانی قضاوت رقابت‌های مختلف ملی، بین‌المللی، آسیایی و جهانی را در کارنامه ورزشی خود دارد.

*اعزام داور کردستانی به مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی

تورنمنت بین‌المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه طی روزهای 17 و 18 اسفندماه به میزبانی شهر آنتالیا د در کشور ترکیه با حضور ملی‌پوشان کشورمان برگزار خواهد شد. در این دوره از مسابقات محمد رحیم‌پور داور بین‌المللی کشتی کردستان دارای رده داوری درجه یک بین‌المللی به قضاوت می‌پردازد.

محمد رحیم‌پور داور باسابقه و موفق کشتی کردستان در پیکارهای لیگ برتر کشتی باشگاه‌های ایران به‌عنوان داور برتر این مسابقات شناخته شد و در دیدار فینال فصل 1402 نیز به قضاوت پرداخت. پیکارهای بین‌المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام پیروزی ترکیه از روز 20 اسفندماه آغاز خواهد شد و محمد رحیم‌پور در این مسابقات نیز قضاوت می‌کند.

**کسب نشان نقره رقابت‌های لیفت کشور توسط ورزشکار کردستانی

محراب مرادی نماینده استان کردستان در مسابقات لیفت با لوازم قهرمانی رده سنی جوانان وزن 95- کیلوگرم کشور توانست با ایستادن بر سکوی دوم عنوان نایب قهرمانی و نشان نقره را از آن خود کند. گفتنی است؛ دومین دوره مسابقات تک لیفت قهرمانی باشگاه‌های کشور در رده‌های مختلف به میزبانی شهرستان آمل در استان مازندران برگزار شد.

 

شناسه خبر 80349